04/11/2007 Langdorp Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

g-works wrote:het zou mischien wel eens leuk zijn om met forumleden samen te rijden , alleen de conditie kan al eens verschillen , voor sommige te snel of te traag.
Ik ga ook proberen rond 8u -8u30 te vertrekken voor de 60km, Langdorp is altijd een super leuk parcour, in de zomer met de hagelandse crono nog serieus afgezien , maar zeer voldaan.
600 hm voor een tocht in vlaanderen is al heel wat
600 hm's is nu niet zo veel te noemen ,

kan zijn dat ik ne keer afkom om deze streek te verkennen

we'll see

Moonie
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

Hey Moonrider,
nie twijfelen, gewoon doen. en volgend jaar doe je zeker mee
aan de Hagelandse chrono(ook in Langdorp).
snellen eddy
Mountainbiker

Post by snellen eddy »

g-works wrote:het zou mischien wel eens leuk zijn om met forumleden samen te rijden , alleen de conditie kan al eens verschillen , voor sommige te snel of te traag.
Ik ga ook proberen rond 8u -8u30 te vertrekken voor de 60km, Langdorp is altijd een super leuk parcour, in de zomer met de hagelandse crono nog serieus afgezien , maar zeer voldaan.
600 hm voor een tocht in vlaanderen is al heel wat
Bij ons een 650 hms voor den toer van 48 km. =D>
info: www.dewolfkens.be of www.raffie.net :-)
alsook het topic op dit forum :P
BikeFanatic
Mountainbiker

Post by BikeFanatic »

Eerlijk gezegd zijn 600hm in deze streek niet te vergelijken met 600hm elders.

Als ik dat bijvoorbeeld vergelijk met bierbeek en omstreken dan kan ik daar 800hm doen en nog frisser binnenkomen dan dat ik dat hier op 600hm zou doen. Van langgerekte hellingen is hier niet veel sprake en kort, steil en technisch kruipt nogal redelijk in de beentjes... maar dat maakt het hier net zo leuk natuurlijk. :bounce:
snellen eddy
Mountainbiker

Post by snellen eddy »

Er zal ook een delegatie Wolfkens uit Roosdaal aanwezig zijn =D> .
Vedette
Mountainbiker

Post by Vedette »

Wie er nu de grootste heeft, of de steilste heeft maakt eigenlijk allemaal niet zoveel uit.
Feit is dat deze tocht zeker de moeite loont door zijn vele single tracks, steile klimmekes, en groot off road gehalte. 60 km pure fun in november is zeker en vast meegenomen. Trouwens, die gasten aan die kanten kennen wel iets van TT's organiseren. Ik kom zeker af.
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

:-D Deze streek bezit de beste tracks ... en ze zijn zwaar genoeg .
Natuurlijk is er steeds iemand die beter , technisher en sneller rijdt en dus minder moeite heeft met zo'n parcours . Maar toch kan ik melden dat uw hartritme ferm zal stijgen ...
De bierbikers(uit Bierbeek ) komen ook. TOT FIETS..
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Seeya on sunday, goorbikers.

Ik ga nog eens lekker een lang tochtje rijden. Vanuit averbode richting langdorp, 60 km's doen, paar leffe's pakken en terug naar averbode.

Hopen op goed weer! [-o<
Stalley
Mountainbiker

Post by Stalley »

Jongens toch, t'is toch de manier waarop ge een tocht beleefd, heb in de regio ooit een marathon van 80km gereden en vanaf de 1ste meter de gas opengedraaid, wel ik kan u bij deze bevestigen dat ge over serieuze papieren moet beschikken. :-D :-D :-D
nero
Mountainbiker

Post by nero »

Ik zal er ook zijn. (Niet dat dit wereldschokkend nieuws is, maar toch belangrijk om mede te delen) :lol:
Post Reply