31/10/2007 - Avondrit Zele - halloween

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
iceman321
Kerstman

Post by iceman321 »

oud of jong... 8)

trek het je niet aan...
we zorgen dat er steeds iemand bij de laatste blijft...

ik zal wel rode lantaarn spelen. :oops:

zorg wel voor goede verlichting hé
zonder licht geen treintje [-X veiligheid voor alles =D> =D>
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Vorig jaar in Torhout voor 't eerst deelgenomen aan een nachttocht en dat was bijzonder goed bevallen. Zo goed, dat we 't morgen in Zele nog maar es gaan proberen. Wel een flink eindje rijden vanuit hartje West-Vlaanderen, maar enfin, dat nemen we er maar bij.
Zonet weer de batterij uit mijn motor gehaald en op de drinkbushouder van mijn fiets gemonteerd, en daarop weer een verstraler van een auto aangesloten. Dat levert weliswaar bijna 4 kg extra gewicht op, doch het sublieme zicht in de pikdonkere gedeeltes vorig jaar in Torhout maakte dan weer veel goed.
Ik weet wel nog niet wanneer ik juist start, dus de forumtrein zal waarschijnlijk voor een andere keer zijn. Misschien in Torhout.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Hey gastjes, zal mijn wagonnetje ook aanpikken bij het forumtreintje als jullie dat goed vinden.
heb me net een halogeenspot gaan kopen van 500 Watt ...nu nog een paar bieten en een verlengkabel van 40 kilometer en ik ben er klaar voor :bounce:

tot straks
Musti
Mountainbiker

Post by Musti »

het zal musti +4 worden.. we hebben ook afgesproken om 20u30. Dat wordt al een stevig bendeke, misschien dat wij dan ook als we voltallig zijn al aanzetten om 20u30 en worden ingehaald door de forumtrein, we zien wel.
Tot vanavond
wouterdhoye
Mountainbiker

Post by wouterdhoye »

Hoi,

De nodige ruimte zal voorzien en aangduid worden met de mededeling: "voorbehouden forumtreintje", aangevuld met het logo van mountainbike.be forum.

Laat jullie maar eens goed gaan vanavond! Have fun.

wouter.

X-treme bikers Zele
kichi
Kerstman

Post by kichi »

Ik pik om 20u30 ook aan aan het forumtreintje...Al een tijdje geleden dat ik er daar nog een aantal mee gesproken heb...Tot straks...
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ik zal er niet zijn ... kzit midden in een verhuis met ons bedrijf en ik ben compleet naar de knoppen.

En ik heb ook slecht nieuws voor 16 november ... ik moet naar de sauna met mijn madam ... is iets dat al een kleine maand vaststond en ik zie net dat de avond tocht dan valt ... doeme toch :evil:
Stp400
Mountainbiker

Post by Stp400 »

Den deze zal zenne rommel is inpakke en richting zele kome, dan zen we tege 20u daar...
;) straks verslag hoe het was... :P
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Ik zal er ook zijn 8) ,als trainingske voor de zalige rit van morgen in Stekene :P
Zal proberen om 20.30 daar te zijn en wie weet aan een of ander
forum treintje te hangen =P~

Greetz :drunk:
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

Net terug van Zele en we heben ons goed geamuseerd, Dickie en ik, leuk parcour en de hele organisatie was af. Man wat voor een werk moet daar niet nie in kruipen =D> =D> =D> Wel wat vroeger gestart zodat we nog op een deftig uur thuis zijn zodat we morgen terug op den bike kunnen springen, ik richting Stekene.
Post Reply