schande !!!Swannie wrote:slechte ervaring met Chriscross![]()
eerst blijft em afbieden voor m'n crossmaxen... terwijl ik verschillende potentiële kopers had...
Dan gaat em ze kopen... hij schrijft zogezegd direct het geld over... dan krijg ik enkele Pb's: kan je ze al versturen, terwijl ik het geld nog niet had.
Nu, bijna een week later, stel ik hem via Pb nog eens de vraag, of hij eigenlijk het bedrag reeds overgeschreven had, nu krijg ik na 3x de vraag te stellen eindelijk antwoord: euh, eigenlijk ben ik aant uitzien voor een koersvlo
Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper
Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
- Doobie
- Mountainbiker
- Location: Cube LTD Team 2007-Xt -Lx-Mavic Crossride-Formula K18- Reba -Selle Italia Flite & Scott Vantage
Bannen zulke gasten!!!!!!!!!!!!!!Dr.Gonzo wrote:schande !!!Swannie wrote:slechte ervaring met Chriscross![]()
eerst blijft em afbieden voor m'n crossmaxen... terwijl ik verschillende potentiële kopers had...
Dan gaat em ze kopen... hij schrijft zogezegd direct het geld over... dan krijg ik enkele Pb's: kan je ze al versturen, terwijl ik het geld nog niet had.
Nu, bijna een week later, stel ik hem via Pb nog eens de vraag, of hij eigenlijk het bedrag reeds overgeschreven had, nu krijg ik na 3x de vraag te stellen eindelijk antwoord: euh, eigenlijk ben ik aant uitzien voor een koersvlo
Verknoeid het imago van de mensen die het goed bedoelen
Doobie wrote:Bannen zulke gasten!!!!!!!!!!!!!!Dr.Gonzo wrote:schande !!!Swannie wrote:slechte ervaring met Chriscross![]()
Verknoeid het imago van de mensen die het goed bedoelen
Vandaar dit topic hé
- Funny Biker
- Mountainbiker
Post by Funny Biker »
Goede deal met Tom en Cuby gehad + cataloog die gratis en voor niks een ontbrekend stuk van mijn zadelpen opstuurde! Applaus!

- rock'n roll gio
- Mountainbiker
Post by rock'n roll gio »
perfecte afhandeling met mtb king, hij bracht het wielsetje zelfs tot aan mijn huis!
aaa++++
aaa++++