mwa, niet per sé, er zijn competitierijders genoeg die de vrije keuze hebben, maar toch sram kiezen omwille van de gripshiftersJietse wrote:Om de overgrote meerderheid te doen geloven dat het effectief het beste is. Zoals madskatingcow zegt: sponsoringmiq wrote:als die xtr beter schakelt, waarom rijdt het overgrote deel van de profs met XO?
Shadow derailleur XTR 2008
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Twijfel nog tussen een XTR Shadow en behoud van XT-shifters of alles eraf en gaan voor XO en gripshifts.
Moet zeggen dat ik eigenlijk wel voorkeur heb voor gripshifts maar dan nog. Wat zouden jullie aanraden.
Moet zeggen dat ik eigenlijk wel voorkeur heb voor gripshifts maar dan nog. Wat zouden jullie aanraden.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Dit kan weer uitmonden in de zoveelste sram-shimano discussie...jerommeken wrote:Twijfel nog tussen een XTR Shadow en behoud van XT-shifters of alles eraf en gaan voor XO en gripshifts.
Gewoon je eigen voorkeur volgen is het beste. Ik moet bvb niets weten van SRAM en stel Shimano voor. Iemand anders zal wel een andere mening hebben (gelukkig) en zo blijven we bezig...
- Gwen
- Mountainbiker
Rijken burgerstevenvde wrote:Voilà, derrie is besteld. Wordt geleverd na 9 november.![]()
@ Mister T.: prijs weet ik nog niet. Speelt geen rol.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
- Gwen
- Mountainbiker
http://www.roseversand.de/output/contro ... ail2=14051
excuses, zat er 10 erokes naast... 119 bij roseversand
maar idd., niet op voorraad
excuses, zat er 10 erokes naast... 119 bij roseversand
maar idd., niet op voorraad
Last edited by Gwen on Wed 31 Oct 2007 12:05, edited 1 time in total.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019