04/11/2007 Langdorp Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
helap
Mountainbiker

Post by helap »

moonrider wrote:Hoe is het parcour ? Genoeg offroad ? Singletracks ?Technisch ?
Ken echt de streek niet !
Het parcours is ongeveer 90% offroad met héél veel singletracks en er zitten zeker voldoende technisch stukken in.
Gunther11
Mountainbiker

Post by Gunther11 »

helap wrote:
moonrider wrote:Hoe is het parcour ? Genoeg offroad ? Singletracks ?Technisch ?
Ken echt de streek niet !
Het parcours is ongeveer 90% offroad met héél veel singletracks en er zitten zeker voldoende technisch stukken in.
Moonrider, ik kan dit alleen maar bevestigen. De streek is echt suuuuuper. Een zanderige ondergrond met heeeeel veeeeel off-road en technische parcours in een zeer bebost gebied. Om nog maar te zwijgen van de vele lange single tracks. Ze kunnen daar gerust 30 à 40 km single tracks aan elkaar breien. Ik heb deze zomer de triple action classic gereden en deze gaat over dezelfde stroken. Ik probeer er zondag ook bij te zijn. Het is de verre verplaatsing zeker waard.
helap
Mountainbiker

Post by helap »

Van Bos en Groen hebben we weer toelating gekregen om door Meetshoven bos te rijden.
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Om maar iets te zeggen;
de nationale wielerbond stuurt z'n jeugploegen jaarlijks enkele keren naar Langdorp voor trainingsstages,
er is een manche van de flanders cup dacht ik mountainbike, ook in Landorp, er is ooit zelfs een BK geweest in Langdorp denk ik.
Dus zijn dat niet genoeg redenen om te zeggen dat dit de absolute top is.
Zorg wel dat je benen goed ingesmeerd zijn, want het is is vaak niet van de poes hoor.
Pe
Mountainbiker

Post by Pe »

Ben ook van de party :-D
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Ik zal er zijn, en heel waarschijnlijk voor de 60, als training weliswaar :wink: :(
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

nog ne klant :P ... bij droog weer: met de fiets op en af
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Ik zal er zijn om 0800 aan de start... Forummers die willen samenrijden?
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

het zou mischien wel eens leuk zijn om met forumleden samen te rijden , alleen de conditie kan al eens verschillen , voor sommige te snel of te traag.
Ik ga ook proberen rond 8u -8u30 te vertrekken voor de 60km, Langdorp is altijd een super leuk parcour, in de zomer met de hagelandse crono nog serieus afgezien , maar zeer voldaan.
600 hm voor een tocht in vlaanderen is al heel wat
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

De VN-Minervaclub gaan ook afkomen voor de 60km.Met de fiets tot daar als opwarmingske en dan crossen maar :lol: . (die extra 30km zullen het nu ook wel niet maken zekers)
Dan toch maar es eindelijk de nobby nics eropgooien, ik kan het niet blijven ontkennen, de zomer is voorgoed voorbij :cry:
Post Reply