01/11/2007 Ruiselede
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
-
hillestamper1
- Mountainbiker
Post by hillestamper1 »
De hillestampers zullen in ieder geval aanwezig zijn met ongeveer 8 man. Hebben het al altijd een toffe rit gevonden. Tot donderdag...

- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Anders mag uw vrouwke gerust met mij meerijden. Wij vertrekken om 10u in Ruiselede !filiberke wrote:wanneer start je ongeveer fast en komt furios mee want mijn madam komt misschien ook mee maar tis nog niet zekerfast & furious wrote:We gaan da parcourke ook ne kjé afvlammen![]()
![]()
PS: Ik rij de 50 km.
- archie bunker
- Mountainbiker
Post by archie bunker »
Kom ook af. Heb deze tocht eens gereden een paar jaren geleden en deze viel wel dik mee. Ook kwestie van nog een laatste beetje publiciteit te maken voor onze tocht van zondag.
Zal slechts de 30 km rijden want zou in de namiiddag nog naar de cross willen gaan op de Koppenberg.
Zondag 4/11 Kluisberg-Amougies
Zal slechts de 30 km rijden want zou in de namiiddag nog naar de cross willen gaan op de Koppenberg.
Zondag 4/11 Kluisberg-Amougies
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
+- 8u30,Furious gaat ook mee.filiberke wrote:wanneer start je ongeveer fast en komt furios mee want mijn madam komt misschien ook mee maar tis nog niet zekerfast & furious wrote:We gaan da parcourke ook ne kjé afvlammen![]()
![]()
Sorry om 10u is een beetje te laat want om 13u moeten we terug thuis zijn wij heben bezoek,t°zal voor een volgende keer zijn maar toch bedanktKnurrebikers lady wrote:Anders mag uw vrouwke gerust met mij meerijden. Wij vertrekken om 10u in Ruiselede !filiberke wrote:wanneer start je ongeveer fast en komt furios mee want mijn madam komt misschien ook mee maar tis nog niet zekerfast & furious wrote:We gaan da parcourke ook ne kjé afvlammen![]()
![]()
PS: Ik rij de 50 km.