10/11 en 11/11/07 Wervik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
vanavond nog 1 laatste vergadering en op naar het grote weekend om jullie bikers flink te verwennen!!!
-
biker tino
- Mountainbiker
Post by biker tino »
bij deze kom ik ook af , kwoon in menen tis ne keer niet ver )
de ene dag met de zonen , de andere dag alleen om te vlammen
see you later
de ene dag met de zonen , de andere dag alleen om te vlammen
see you later
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
@ tram4
de zondag kan men maar inschrijven tot 11u30 en om praktische redenen (bv den opkuis,afpijlen,maandag werken enzo...) hebben we beslist maar 2 afstanden te behouden op zondag.
op vele tochten kan je maar inschrijven tot 10u op zondag.
de zondag kan men maar inschrijven tot 11u30 en om praktische redenen (bv den opkuis,afpijlen,maandag werken enzo...) hebben we beslist maar 2 afstanden te behouden op zondag.
op vele tochten kan je maar inschrijven tot 10u op zondag.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Daar ik nog een "bleu-ke"
ben wat Wervik betreft zou ik toch wat inlichtingen willen.
Eerst en vooral is de streek mij weinig tot niet bekend.Heb al heel Vlaanderen en zelfs een deeltje van Frankrijk doorkruist,juist over de "grenze"waar ik regelmatig heel wat raketmannen tegnkom,maar deze streek amper gezien.)
Heb ne keer op jullie site gekeken naar het parcours en weinig dorpkes heb ik reeds met de bike doorkruist.
Daarom had ik willen weten : Die kaart die er op staat,is dit reeds het parcours van dit jaar????
Of is dit een kaart van vorig jaar waar er misschien amper wijzigingen zullen inzitten tov dit jaar??
Ook een idee van het aantal hoogtemeters op de 75. (die van vorig jaar mogen ook om een beetje een idee te hebben)
Dit omdat ik naargelang de lastigheidsgraad misschien wel eens mijn camelback zou meenemen in plaats van mijn "pulle".Klopt het dat er 3 bevoorradingen zijn op de 75??
Ook start ik wanneer ik de zaterdag rijdt meestal in de namiddag,maar ik denk dat dit wel eens een lastige tt kan worden waar ik enkele uurtjes op de bike zal zitten,dus ga ik s'morgens rond 8 uur proberen te starten.
Ge ziet heel wat vragen voor mij,maar dat komt omdat ik dringend de raketmannen eens een bezoekje moet brengen.
Belangrijkste blijft voor mij het parcours en een goeie bepijling maar ik twijfel er geen moment aan dat deze picobello zal zijn.
Nu nog enkele slapeloze nachten
en mijn eerste Wervik staat op mijn palmares!!!
(Het zal zeker mijn laatste niet zijn)
Eerst en vooral is de streek mij weinig tot niet bekend.Heb al heel Vlaanderen en zelfs een deeltje van Frankrijk doorkruist,juist over de "grenze"waar ik regelmatig heel wat raketmannen tegnkom,maar deze streek amper gezien.)
Heb ne keer op jullie site gekeken naar het parcours en weinig dorpkes heb ik reeds met de bike doorkruist.
Daarom had ik willen weten : Die kaart die er op staat,is dit reeds het parcours van dit jaar????
Of is dit een kaart van vorig jaar waar er misschien amper wijzigingen zullen inzitten tov dit jaar??
Ook een idee van het aantal hoogtemeters op de 75. (die van vorig jaar mogen ook om een beetje een idee te hebben)
Dit omdat ik naargelang de lastigheidsgraad misschien wel eens mijn camelback zou meenemen in plaats van mijn "pulle".Klopt het dat er 3 bevoorradingen zijn op de 75??
Ook start ik wanneer ik de zaterdag rijdt meestal in de namiddag,maar ik denk dat dit wel eens een lastige tt kan worden waar ik enkele uurtjes op de bike zal zitten,dus ga ik s'morgens rond 8 uur proberen te starten.
Ge ziet heel wat vragen voor mij,maar dat komt omdat ik dringend de raketmannen eens een bezoekje moet brengen.
Belangrijkste blijft voor mij het parcours en een goeie bepijling maar ik twijfel er geen moment aan dat deze picobello zal zijn.
Nu nog enkele slapeloze nachten
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
@ van belle/ de verrassing is voor de kidstocht tot 16 jaar (19km)
@ veeteeteetje/de kaart op de site is het nieuwe en VERnieuwde parcours!
het klopt op de 75 zijn er 3 bevoorradingen en héél
UITgebreid!
hoogtemeters daar spreken we niet echt over maar in
frankrijk kunt ge wel over wa valsplat spreken ECHT vals
VEETEETEETJE KOM ZEKER AF DIT ZAL DE SCHOONSTE WORDEN VAN UW PALMARES !!!!
@ veeteeteetje/de kaart op de site is het nieuwe en VERnieuwde parcours!
het klopt op de 75 zijn er 3 bevoorradingen en héél
UITgebreid!
hoogtemeters daar spreken we niet echt over maar in
frankrijk kunt ge wel over wa valsplat spreken ECHT vals
VEETEETEETJE KOM ZEKER AF DIT ZAL DE SCHOONSTE WORDEN VAN UW PALMARES !!!!
Hoi, heb deze de laatste 3 jaar gereden en telkens kunnen genieten van een pracht organisatie en een mooi en afwisselend parcours.veeteeteetje wrote:Daar ik nog een "bleu-ke"![]()
ben wat Wervik betreft zou ik toch wat inlichtingen willen.
Nu nog enkele slapeloze nachten![]()
![]()
Had vorig jaar op de grote afstand 485 hoogtemeters
Grtzz