Vorig jaar in Torhout voor 't eerst deelgenomen aan een nachttocht en dat was bijzonder goed bevallen. Zo goed, dat we 't morgen in Zele nog maar es gaan proberen. Wel een flink eindje rijden vanuit hartje West-Vlaanderen, maar enfin, dat nemen we er maar bij.
Zonet weer de batterij uit mijn motor gehaald en op de drinkbushouder van mijn fiets gemonteerd, en daarop weer een verstraler van een auto aangesloten. Dat levert weliswaar bijna 4 kg extra gewicht op, doch het sublieme zicht in de pikdonkere gedeeltes vorig jaar in Torhout maakte dan weer veel goed.
Ik weet wel nog niet wanneer ik juist start, dus de forumtrein zal waarschijnlijk voor een andere keer zijn. Misschien in Torhout.
Hey gastjes, zal mijn wagonnetje ook aanpikken bij het forumtreintje als jullie dat goed vinden.
heb me net een halogeenspot gaan kopen van 500 Watt ...nu nog een paar bieten en een verlengkabel van 40 kilometer en ik ben er klaar voor
het zal musti +4 worden.. we hebben ook afgesproken om 20u30. Dat wordt al een stevig bendeke, misschien dat wij dan ook als we voltallig zijn al aanzetten om 20u30 en worden ingehaald door de forumtrein, we zien wel.
Tot vanavond
ik zal er niet zijn ... kzit midden in een verhuis met ons bedrijf en ik ben compleet naar de knoppen.
En ik heb ook slecht nieuws voor 16 november ... ik moet naar de sauna met mijn madam ... is iets dat al een kleine maand vaststond en ik zie net dat de avond tocht dan valt ... doeme toch
Ik zal er ook zijn ,als trainingske voor de zalige rit van morgen in Stekene
Zal proberen om 20.30 daar te zijn en wie weet aan een of ander
forum treintje te hangen
Net terug van Zele en we heben ons goed geamuseerd, Dickie en ik, leuk parcour en de hele organisatie was af. Man wat voor een werk moet daar niet nie in kruipen Wel wat vroeger gestart zodat we nog op een deftig uur thuis zijn zodat we morgen terug op den bike kunnen springen, ik richting Stekene.