3/11/2007 TT Middelburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geertje
Kerstman

3/11/2007 TT Middelburg

Post by geertje »

Wie komt er allemaal naar de TT in Middelburg. Wij zijn ons in ieder geval aan het organiseren om met een grote delegatie naar onze buren af te komen.
We zijn van plan om zowat rond 13h30 aan café De Tol te starten voor de 45km.
Wanneer het is zoals de vorige jaren gaat deze TT richting Donk-Sijsele om dan terug te keren naar Maldegem- Ede in Nederland en dan terug naar Middelburg met enkele zware stroken (afhankelijk van het weer deze week) langs de kanalen.
We kijken er naar uit :bounce: :bounce:

Groeten

geertje :wink:
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Idd Geertje, we gaan er weer (proberen) een lap op te geven :-) Is zoals je zegt iets waar we naar uitkijken.
En als het weer deze week niet meezit zou het vast een zeker een zwaar toerke kunnen worden :-?

Maar allé, we zien wel wat het wordt. See you on Saturday...

PS : Als er iemand iets meer weet over het (al dan niet zelfde) parcours en zo, ga gerust je gang...
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Haha, gans mijn leven in Maldegem gewoond en deze tocht altijd gedaan net (letterlijk) over de grens. Dit jaar vanuit Gent met MTB nog eens afzakken, zodat ik voldoende kilometers doe. Tocht gaat inderdaad meestal richting Donk, Sijsele, Rijkeveldebos,....vooral stroken naar Donk langs de "spoorweg" van vroeger vind ik fantastisch om snelheid te maken. Heb vernomen dat nog een tweetal Buddybikers uit Lembeke en Zomergem met de fiets afzakken.
Last edited by Fre C on Wed 31 Oct 2007 16:14, edited 1 time in total.
stoempe
Mountainbiker

vtt-tocht middelburg (eede)

Post by stoempe »

Ik kom ook af in de namiddag om 13h00 van uit aalter
Magic 10
Mountainbiker

Post by Magic 10 »

:wink: ik kom ook af en vertrek rond 9u
geertje
Kerstman

Post by geertje »

weinig interesse voor deze TT :roll: :roll: , staat nog thans garant voor een pracht parcours :-D
De sint Ritatrappers zullen gegarandeerd met een 20tal leden verdeeld oer de ganse dag vertegenwoordigd zijn.
Ikzelf zal samen met nog 5 anderen present zijn tegen omstreeks 13h20

Ik kijk er in ieder geval naar uit samen met lastigen, aragorn, Kris, Thjijsken, Bartje,... er een lapke op te geven. We gaan voor de 45km :bounce: :bounce:
Groeten

geertje :wink:
oedieboy
Mountainbiker

Post by oedieboy »

Ik kom, samen met enkele vrienden en collega's van een maat, af naar "den Tol". Hopelijk wordt het een leuke rit...
stoempe
Mountainbiker

vtt tocht eede

Post by stoempe »

Ik kom ook af voor de 28km omstreeks 12h30 op 't gemakske.Mijn petekind rijdt mee en heeft nog niet veel gereden,vandaar.
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Wij zijn met een viertal Buddybikers met de fiets afgezakt naar Middelburg. ..de ene vanuit Waarschoot, de andere van Zomergem, Lembeke en ik uit Mariakerke. De tocht was wat we verwacht hadden en zoals het verleden...niet te veel verrassingen onderweg, de stroken rond Donk en in Maldegem langs de oude spoorlijn gedaan. Kortom, een snelle tocht. Juist thuis, na 126 km en een gemiddelde van 27 op de tocht zelf. Vooraf en achteraf nog wat tempo kunnen maken met de rest van de bikers, zodat we mooi op tijd thuis waren.
Rallyman
Mountainbiker

Post by Rallyman »

Was terug een mooie tocht, een paar nieuwe goede stukken!
ik had een goed tempo over de ganse rit, dus tevreden 8)
Post Reply