STRANDRACE BLANKENBERGE op zondag 17 februari 2008

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
vandie
Mountainbiker

Post by vandie »

Sorry kheb een beetje gemist. kdacht dat het nog niet verzonden was.
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Re: beachrace

Post by long fellow »

vandie wrote:het is mijn eerste jaar dat ik aan het mtb'en ben. Ik rij in de zomer wel met de koersfiets dus heb wel een redelijk goeie basisconditie. Die race is dat wat voor mij of is da meer voor mensen die iedere week mtb'en in competitie.
75% van de deelnemers doet slechts aan 1 competitie mee ... en het is de strandrace.
Het is evident dat zij niet in de TOP 10 terug te vinden zijn. Maar ze (we) hebben er misschien veel meer fun aan dan de "echte" copetitierenners die willen of moeten presteren. :-?
Dus afpraak op het strand :wink:
vandie
Mountainbiker

Post by vandie »

kun je da parcour op voorhand al ne keer afrijden.
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

vandie wrote:kun je da parcour op voorhand al ne keer afrijden.
Zoveel als gewilt. Alles terug te vinden op de site (hieronder aanklikken) Ook mogelijk mits verkenningsritten met verschillende personen.
vandie
Mountainbiker

Post by vandie »

die verkenningsritten is da int weekend. want in de week geraak ik daar niet. kmoet van kortrijk komen. nog een vraagske: oe rap wordt er daar ongeveer gereden.
cycling-freak
Mountainbiker

Post by cycling-freak »

Potverdorie nu vallen er 2 strandraces op dezelfde dag op 17 feb is er ook de duo raid in bredene toeme... neem eens contact op of er geen mouw aan te passen is....
dat zou jammer zijn hé!!!
http://www.twinsclub.be/bike.php
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

cycling-freak wrote:Potverdorie nu vallen er 2 strandraces op dezelfde dag op 17 feb is er ook de duo raid in bredene toeme... neem eens contact op of er geen mouw aan te passen is....
Zoals reeds gezegd heb ik hen persoonlijk opgebeld, na officieuze geruchten vernomen te hebben, en dat op het moment dat hun race nog stond aangekondigd in januari. (heb gebeld op 22/10, dag na Strandrace Bredene Criterium)

Als antwoord... hebben ze hun activiteit officieel verplaatst naar onze datum. =D> [-X #-o

Nog eens: de zondag ervoor is het perfect mogelijk 's morgens te rijden op het strand (ook te Bredene), doch Blankenberge heeft geen alternatief daar er die dag Carnavalstoet is. :drunk:
Tevens staat de organisatie totaal op punt. We gebruiken oa minimum 4 tijdsregistratiematten, een geavanceerd tijdsregistratiebord met alle deelnemers op enz. Het is tevens de bedoeling dat we een jaar later in diezelfde periode de race organiseren binnen het kustcriterium. Ook de sponsors hebben zich op die datum gefocust.
Morgen nog vergadering met politie Brugge ifv doortocht in Zeebrugge.
En jullie schrijven massaal in (vandaag nog een eliterenster uit Amsterdam)... dus hier liggen we er niet van wakker. :bounce: :bounce: :bounce:
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

long fellow wrote:
cycling-freak wrote:Potverdorie nu vallen er 2 strandraces op dezelfde dag op 17 feb is er ook de duo raid in bredene toeme... neem eens contact op of er geen mouw aan te passen is....
Zoals reeds gezegd heb ik hen persoonlijk opgebeld, na officieuze geruchten vernomen te hebben, en dat op het moment dat hun race nog stond aangekondigd in januari. (heb gebeld op 22/10, dag na Strandrace Bredene Criterium)

Als antwoord... hebben ze hun activiteit officieel verplaatst naar onze datum. =D> [-X #-o pfff geeft ni die van bredene vond ik ni zo leuk !

Nog eens: de zondag ervoor is het perfect mogelijk 's morgens te rijden op het strand (ook te Bredene), doch Blankenberge heeft geen alternatief daar er die dag Carnavalstoet is. :drunk:
Tevens staat de organisatie totaal op punt. We gebruiken oa minimum 4 tijdsregistratiematten, een geavanceerd tijdsregistratiebord met alle deelnemers op enz. Het is tevens de bedoeling dat we een jaar later in diezelfde periode de race organiseren binnen het kustcriterium. Ook de sponsors hebben zich op die datum gefocust.
Morgen nog vergadering met politie Brugge ifv doortocht in Zeebrugge.
En jullie schrijven massaal in (vandaag nog een eliterenster uit Amsterdam)... dus hier liggen we er niet van wakker. :bounce: :bounce: :bounce:
...die komt zeker om tegen mij te kunnen races !! :lol:
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

ik heb een vraagje: ik ben 15 jaar en zou graag deelnemen aan de beachrace, ik heb alleen de vraag of ik mag meedoen aan de wedstrijd, er staat min 18 jaar, maar daar onder staat jongeren 4000-...-4999, wat houden die jongeren dan in??
Nick
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

fieldbiker wrote:ik heb een vraagje: ik ben 15 jaar en zou graag deelnemen aan de beachrace, ik heb alleen de vraag of ik mag meedoen aan de wedstrijd, er staat min 18 jaar, maar daar onder staat jongeren 4000-...-4999, wat houden die jongeren dan in??
Nick
Met jongeren bedoelen we jeugd, die nog geen 18 jaar is op het ogenblik van de wedstrijd.
De nummering is puur een practische zaak.
Bv de "minder" dan achtienjarige die zich het eerst inschrijft (voor de lange afstand) zal nummer 4001 dragen de 2e: 4002 enz.
Het eerste cijfer (in dit geval 4) slaat op de reeks waar je in uitkomt. :roll:
Post Reply