04/11/2007 - Merchtem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
we see you aan de eerste bevoorrading in 't GuldendalKlippel San wrote:We zullen er zijnde ware wrote:de sasbikers van Humbeek ook in min of meer grote getale af......'t is immers de laatste kans om nog es reklame te maken voor onze mtb-tocht op 11 november en de Wolfkes te overtuigen om ook eens naar Humbeek af te zakken,zoals ze vorig jaar beloofden![]()
![]()
Zitten er wijzegingen in 't parcour????![]()
Ik vermoed dat jullie er ook zullen zijn 18/11
wie......den diene met zijn lang haar
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
helabade ware wrote:we see you aan de eerste bevoorrading in 't GuldendalKlippel San wrote:We zullen er zijnde ware wrote:de sasbikers van Humbeek ook in min of meer grote getale af......'t is immers de laatste kans om nog es reklame te maken voor onze mtb-tocht op 11 november en de Wolfkes te overtuigen om ook eens naar Humbeek af te zakken,zoals ze vorig jaar beloofden![]()
![]()
Zitten er wijzegingen in 't parcour????![]()
Ik vermoed dat jullie er ook zullen zijn 18/11
wie......den diene met zijn lang haar
niet vergissen met den andere met zijn lang heer hee
Streets
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
wij zijn daar maar heel even in de vogelvlucht gepasseerdCatwoman wrote:'k denk dat ik gisteren dat lang haar gezien heb in Ternat ? Ciao
we hebben we even stil gestaan bij de bevoorrading, maar daar niets genomen wegens niet ingeschreven met Straf in bergaf.
We waren een tocht aan hezt voorbereiden voor de bikers van perk volgende week.
Vandaa rmaar een klein stukje te zien geweest.
-
Klippel San
- Mountainbiker
Post by Klippel San »
Bijna alle TT's dit jaar, de onze trouwens ook.RUUUD wrote:Klippel San:
de toertocht zal dit jaar in omgekeerde richting worden gereden![]()
De bevooradingis dus na een lange afdaling ...