28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
fotografke
- Mountainbiker
Post by fotografke »
Ik zag zondag tijdens het nemen van de foto's toch weer veel te veel bikers zonder helm op.... hoe is het toch mogelijk? Het is natuurlijk niet echt verplicht maar het is allemaal zo snel gebeurd die valpartijen... dus nog eens de algemene oproep : HELM DRAGEN !!!
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Deze man was idd serieus gekwetst en is dan ook afgevoerd naar het ziekenhuis, hij heeft inmiddels op ons clubforum gereageerd en heeft inmiddels het hospitaal mogen verlaten.faceke wrote:Ja t'was dik in orde zondag hadden gekozen voor de 33 (hadden al 13 achter de rug),maar waren rapper terug dat we hadden gedacht dus den apres e' iets langer geweest. btw weet er iemand hoe dat het is met die man die nie ver van de brug zat, ie was gevallen denk ik zag er echt nie goe uit. ???
Greetings the voltman
- faceke
- Mountainbiker
Waar staan die pics ??fotografke wrote:Ik zag zondag tijdens het nemen van de foto's toch weer veel te veel bikers zonder helm op.... hoe is het toch mogelijk? Het is natuurlijk niet echt verplicht maar het is allemaal zo snel gebeurd die valpartijen... dus nog eens de algemene oproep : HELM DRAGEN !!!
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
De fotos staan op deze link http://tourtocht.fotopic.net/c1398756.html, normaal gezien ontvang ik morgen via de post een cd-rom met de foto's van fotografke, deze zal ik er tegen morgenavond trachten bij te plaatsen.faceke wrote:Waar staan die pics ??fotografke wrote:Ik zag zondag tijdens het nemen van de foto's toch weer veel te veel bikers zonder helm op.... hoe is het toch mogelijk? Het is natuurlijk niet echt verplicht maar het is allemaal zo snel gebeurd die valpartijen... dus nog eens de algemene oproep : HELM DRAGEN !!!
Greetings the voltman
-
hillestamper1
- Mountainbiker
Post by hillestamper1 »
De Hillestampers waren wegens omstandigheden spijtig genoeg maar met 3 bikers aanwezig. We moeten zeker en vast de Brigandbikers een dikke proficiat wensen met hun organisatie. We hebben enorm genoten van de rit, maar zit er volgens jullie niet een beetje teveel technisch parcours in? Soms is het wel een beetje lang aanschuiven om een aanloopje te kunnen nemen om een heuveltje op te klimmen, waardoor je nogal wat tijd verliest. Dat heb je natuurlijk ook wel met een zo'n groot aantal deelnemers. Verder is het bijna niet te geloven dat de douches niet overrompeld geraken door het volk. Nu ja, zoveel te beter voor diegene die zich perse willen wassen.
Eerlijk gezegd, bij de Hillestampers geevalueerd als de mooiste BBR-rit tot nu toe, en eentje waar we nog veel kunnen van leren.
Toi, toi,toi
Eerlijk gezegd, bij de Hillestampers geevalueerd als de mooiste BBR-rit tot nu toe, en eentje waar we nog veel kunnen van leren.
Toi, toi,toi