17/11/07 sint-andries

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
trekske8500
Mountainbiker

ook in mijn agenda

Post by trekske8500 »

Goede herinneringen aan vorig jaar.
Het Brugse Houtland is enig om in te fietsen. Weinig modder zelfs bij hevige regenval. En die boslucht, jammer dat we deze niet kunnen meenemen.
D.i. tof aan mtb: je komt op mooie plekjes, waar je anders nooit zou aan denken, of, er geraken.
Grande
Mountainbiker

Post by Grande »

Zal zeker ook aanwezig zijn. Toertocht rijden in de thuishaven is altijd leuk. :lol:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Ahoi,

misschien ook eens vermelden dat je op de expresweg niet mag afslaan
waar ze de tunnel aan het bouwen zijn. Er is regelmatig controle op het afslaan. Je moet doorrijden tot voorbij de werken naar de Torhoutsesteenweg vanuit richting e40.

Voor mij leuk, ik kan wat langer blijven plakken want de start is
op amper 500 meter van m'n deur....

See you ,
brubiker
Mountainbiker

Post by brubiker »

misschien even een kleine correctie (niet kwaad zijn hé bouwerke ed) maar de veemarkt is Sint - Michiels (en niet Sint - Andries). En bbq, je kan ook de Albertlaan nemen en aan het rondpunt van Sint-Michiels linksafslaan, naar de Astridlaan om zo naar de veemarkt te rijden.

Allen, tot dan!
dhoop
Mountainbiker
Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Post by dhoop »

de veemarkt van sint-michiels is toch voor de expresweg aan de jaquar garage en de piza hut als het de die is dat je bedoelt om te starten :-)
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

voor deze kom ik ook uit mijn kot :bounce:
Naar mijn mening behoort deze bij de leukere in de streek.
En als we eens het kalf mogen uithangen zijn we er graag bij :drunk:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

dhoop wrote:de veemarkt van sint-michiels is toch voor de expresweg aan de jaquar garage en de piza hut als het de die is dat je bedoelt om te starten :-)
Yep, daar is het,

en Brubiker, ook juist van je. Je ziet, ze kunnen niet misrijden he...

Geen excuus ze moeten afkomen.

Groetjes y
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

Vandaag heb ik de doorsteek in de Hermitageweide gemaaid. Niet te geloven dat na onze zomer-tt het pad weer volledig was dichtgegroeid!
Gelukkig deed ons oud grasmaaierke het nog. Een Jacobsen, nog gekregen van Brubiker. De wielkes op max-hoogte geplaatst, oliepeil nagezien en na tweemaal trekken draaide het oldtimerke weer.
Hiermee geef ik het sein aan Hans en Yveske om het pad terug in te rijden. :wink:
Barbeque
Kerstman

Post by Barbeque »

Bouwerke Ed wrote:V
Hiermee geef ik het sein aan Hans en Yveske om het pad terug in te rijden. :wink:
Mmmmmm, dit zou wel eens het volgende weekend kunnen
gebeuren....

Oesje, zijn we bijna half november, amaai ik kan precies de tijd
niet meer volgen.
montenbaiker
Mountainbiker

Post by montenbaiker »

Bouwerke Ed wrote:Korte parcoursbeschrijving: Jabbeke+Blosobosje nr Zerkegem), :wink:
Lap, 't zal weer van dat zijn :wink: .... vanaf nu elke week een TT voor m'n deur (st-Andries, Aartrijke, Snellegem, Jabbeke,... allemaal door dat bosje)

't is niet erg hoor, de natuurpunters hebben zelfs een van de wandelaars afgesplitst MTB paadje uitgezet. waarvoor dank (als 't goed is mag het ook eens gezegd worden)
Post Reply