We hebben de landing van de roadgap eindelijk eens onder handen genomen en deze ligt er dan nu ook beter bij.

Greets en tot morgen!!!
Post by StainlessStyles »

Post by madrista666 »
Al terug van de FR trip?mtb arno wrote:ik ben vandaag even op de trail gaan rijden, helaas niemand te zien buiten het rotweer van vandaag.
moet wel zeggen: jullie trails zijn echt de max. echt waar, de moeite.
zodra we weer de mogelijkheid hebben komen we eens met onze "pajottenlandse freeride bende" eens af. hopelijk bij beter weer. alhoewel de trails heel goed te rijden zijn bij nat weer![]()
see you soon
ok, we zullen eens zien om een van dees weekends eens te gaan of zoMADRISTA666 wrote:Al terug van de FR trip?mtb arno wrote:ik ben vandaag even op de trail gaan rijden, helaas niemand te zien buiten het rotweer van vandaag.
zodra we weer de mogelijkheid hebben komen we eens met onze "pajottenlandse freeride bende" eens af. hopelijk bij beter weer. alhoewel de trails heel goed te rijden zijn bij nat weer![]()
see you soon
en voor de Filthy Trails, count me in, dan kom ik onze limburgse vrienden is mee bezoeken!!!
Hey Ridersmtb arno wrote:ok, we zullen eens zien om een van dees weekends eens te gaan of zoMADRISTA666 wrote:Al terug van de FR trip?mtb arno wrote:ik ben vandaag even op de trail gaan rijden, helaas niemand te zien buiten het rotweer van vandaag.
see you soon
en voor de Filthy Trails, count me in, dan kom ik onze limburgse vrienden is mee bezoeken!!!
heb je nochtans niet gezien, was daar helemaal alleen.StainlessStyles wrote:Hey Ridersmtb arno wrote:ok, we zullen eens zien om een van dees weekends eens te gaan of zoMADRISTA666 wrote: Al terug van de FR trip?
We zijn jullie nog tegengekomen toen wij naar huis reden,jammer!!! Het weekend zal het in ieder geval beter weer zijn, dus misschien tot dan.
greets
Da's goeie, ik doe mee !MADRISTA666 wrote:Al terug van de FR trip?mtb arno wrote:ik ben vandaag even op de trail gaan rijden, helaas niemand te zien buiten het rotweer van vandaag.
see you soon