28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Ice Cube wrote:Na Oostrozebeke was dit toch een ontgoocheling hoor! :cry:
Maarja, mijn maat had nieuwe klikpedalen gekocht en dit was ideaal voor een test vóór Ieper.
De bevoorrading na +/- 11km vond ik ook maar niets (de afstand welteverstaan).
Veel te veel asfalt, zeker niet voor herhaling vaatbaar.
Ciao.
Meningen verschillen uiteraard en het is je volste recht om kritiek te geven.

eerste bevoorrading na 11km (voor de kleine tocht op 1/3 en voor de grote waren er 2 bevoorradingen).

Mag ik vragen welke afstand je reed?
Baeske
Mountainbiker

Post by Baeske »

Ten eerste een kleine rechtzetting

We hebben juist 1242 Bikers over de Ingelmunsterse wegen zien fietsen =D> =D> =D> =D>

Bedankt voor de lovende woorden, dat doet een organisatie deugd =D>
Er is inderdaad veel werk in het parcours gestoken om JULLIE bikers een prachtige voormiddag te bezorgen.
Met deze kan ik jullie ook meedelen dat onze datum blijft, dit hebben jullie ons doen overtuigen met het aantal inschrijvingen
De locatie in het sportcentrum was een zeer goede beslissing!
Aan ALLE medewerkers man, vrouw, bedankt voor Uw inzet!! =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Zonder jullie, GEEN toertocht [-X
Bedankt ook aan de Politie verkeersdienst om alles vlotjes en veilig te laten verlopen, zonder PV's =D>
Bedankt ook aan het Rode Kruis, als geruststelling indien het nodig was =D>
Bedankt Bouwwerken PETER MAES voor het gebruik van quad en camionette, spades,bakwagens,schoepen,rakels en ......
Bedankt Franky Soenens, voor de bosmaaier en véél meer =D>
EN NU????
Op naar het Kampioen feest!!!!

Bikers, tot de volgende!
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

=D> =D> =D> =D> =D>
Kon er helaas niet bij zijn, maar denk dat wat te bewijzen was, bewezen is: in onze streek is plaats voor meer dan 1 kwaliteitsvolle TT.
Ben er zonder tegenslagen zeker weer bij op de zomer TT en doe er alles aan om volgende editie van de wintertocht ook mee te maken.

groensels,
nonkel T
casper
Mountainbiker

Post by casper »

BeeVee wrote:Vooreerst nen dikke proficiat aan de organisatoren =D> . Toegegeven dat er net iets minder off-road inzat dan vorige week te Oostrozebeke, maar daarom niet minder goed!
Enige minpunten:
- het té grote verschil tussen de kleine (33) en de grote (59) tocht: wegens tijdsgebrek ben ik na zone 6 dan maar rechtstreeks richting Ingelmunster gereden;
- geen drank meer op de tweede bevoorrading!

Zoals reeds gezegd: voor de rest dik in orde!
Awel , eigenlijk was dit ook onze enigste opmerking over deze tocht, er mocht gerust een afstand zo rond de 45 Km geweest zijn [-o<
Misschien iets voor volgend jaar ??
Door omstandigheden ( nog altijd niet de juiste bike #-o ) en door het feit dat we tegen 9.45U slechts 17Km op de teller hadden, beslist om de 32 te doen, maar was toch een beetje veeeeeeeel te vroeg in de kantine :drunk: , moest ik de 60 gedaan hebben, zou ik het ws niet gehaald hebben :wink:
Ook dacht ik dat de mensen aan de prachtig gelegen 1ste bv niet echt voorzien waren op zoveel bikers op zo'n korte tijdspanne !
Voor de rest =D> =D> =D> =D> =D>
Steenbakkers staan ook op de foto, al dan niet OP de bike #-o

Gr,
Casper :lol:
BBjaske
Mountainbiker

Post by BBjaske »

Het was jullie beloofd, dat de afwezigen van deze TT wel eens ongelijk zouden kunnen hebben gehad, en dit om allerlei redenen!
En i.d.d. Met 1.242 tevreden DEELNEMERS (al dan niet op één enkele na) zullen deze cijfers en reacties daar toch niet om liegen dacht ik!!! [-X
Na al het werk dat er aan deze TT werd voorafgegaan, mogen wij tegen alle verwachtingen in toch spreken van een geslaagde Veldtoertocht, met welgemeende dank voor jullie aanwezigheid!!! =D> =D> =D>
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

BBjaske wrote:Het was jullie beloofd, dat de afwezigen van deze TT wel eens ongelijk zouden kunnen hebben gehad, en dit om allerlei redenen!
En i.d.d. Met 1.242 tevreden DEELNEMERS (al dan niet op één enkele na) zullen deze cijfers en reacties daar toch niet om liegen dacht ik!!! [-X
Na al het werk dat er aan deze TT werd voorafgegaan, mogen wij tegen alle verwachtingen in toch spreken van een geslaagde Veldtoertocht, met welgemeende dank voor jullie aanwezigheid!!! =D> =D> =D>
Inderdaad ignace: de afwezigen hadden ongelijk!
Alle 1242 - op slechts één na zoals ik in deze topic kan lezen - tevreden deelnemers bijwijzen dit!
Ben blij te lezen dat velen het technisch vonden. We zijn en blijven immers een mountainbikeclub, en geen cyclocrossclub ;-)

@ alle aanwezigen: bedankt voor jullie (goede) commentaren, en samen met mijn collega Brigandsbikers zal ik jullie commentaren en opmerkingen voor onze volgende TT indachtig zijn. Ieder jaar beter en ieder jaar meer tevreden deelnemers: daar zullen we blijven naar streven!

Ook een grote bedankt en proficiat aan alle medewerkers! Het vergt veel werk, vroeg opstaan (geeuw...) en lange dagen, maar in the end is het het waard!

Ook de gemeente Ingelmunster en sponsor Vanhonsebroeck verdienen een extra bedanking voor hun medewerking.

En nog eens een apart =D> aan de voltman, die zijn naam voor het nageslacht vereeuwigd ziet in de nieuwe Voltman-afdaling in het crossparcours van Wielsbeke!

Tot een volgende in Ingelmunster!
B-BiKeR
Mountainbiker

Post by B-BiKeR »

eum die foto-pagina werkt die eigenlijk.
Bij mij gaat dat niet echt

Unavailable Gallery
This gallery is currently unavailable.
Please try again later.
fotografke
Mountainbiker

Post by fotografke »

Ik heb vanacht zo'n 250 foto's opgeload naar de foto-server... misschien ietske te veel (zwaar). :oops: :oops:
Voltman, die de fotosite beheert, ligt momenteel in dromenland (werkt in nachtshift). Ik zal het hem even vragen deze namiddag of hij dit probleem terug kan oplossen.
[-o<
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

fotografke wrote:Ik heb vanacht zo'n 250 foto's opgeload naar de foto-server... misschien ietske te veel (zwaar). :oops: :oops:
Voltman, die de fotosite beheert, ligt momenteel in dromenland (werkt in nachtshift). Ik zal het hem even vragen deze namiddag of hij dit probleem terug kan oplossen.
[-o<
#-o #-o #-o Ai,ai,ai fotografke, nee geen probleem moatjen alles is terug in orde, de link werkt terug.

Greetings the voltman
faceke
Mountainbiker

Post by faceke »

Ja t'was dik in orde zondag hadden gekozen voor de 33 (hadden al 13 achter de rug),maar waren rapper terug dat we hadden gedacht dus den apres e' iets langer geweest. btw weet er iemand hoe dat het is met die man die nie ver van de brug zat, ie was gevallen denk ik zag er echt nie goe uit. ???
Post Reply