[/quote]
Ik neem mijn broerke mee, susXT ging ook mee. En enkele kameraden zouden ook meegaan.....[/quote]
En ik neem mijn " schoonzoontje " mee. Kan ik hem weer eens lekker laten afzien...
1 November 2007 TT AS
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Ik verwacht eigenlijk wel redelijk veel volk ja. Vorig jaar deze ook gereden op 1 november dacht ik en het was soms toch blokrijdenWIP wrote:Ik hoop dat het geen wandeltocht gaat worden.
Is er veel volk te verwachten om 8 à 8:30, moet nl binnen zijn om 11:00 om tegen 13:00 in A'werpen met de voeten onder tafel te zitten.
Ben dus vanzinnes door te vlammen.
Zeker op de vele kuitenbijterkes in de bossen was't soms slalommen...
Welke terril doen ze weer? Waterschei zeker?
Het is de terril van waterschei, zijde van AS, NIET de kant van KRC Genk.
De terril is op het einde voor de aankomst.
Normaal is halfweg de 40km naar het dal in Lanklaar en dan terug bergop naar As met als eindklim de terril.
Tot donderdag, en voor de wandelaars start na 9:00uur dan ben ik al halfweg
Veel bikefun voor iedereen ene voel u niet aangevallen, ik heb geen probleem met tragere TT rijders. HET BOS IS VOOR IEDEREEN, zeg ik altijd, ene koersen doen we/ze maar op het circuit.
Maar toch effe voor alle duidelijkheid, aan een afdaling of klim waar je eerst rustig een praatje wil maken of bekijken hoe je deze gaat aanpakken, GA zo snelmogelijk aan de zijkant zodat andere ongehinderd door kunnen, zo is iedereen op deze allerheiligendag kontent.
De terril is op het einde voor de aankomst.
Normaal is halfweg de 40km naar het dal in Lanklaar en dan terug bergop naar As met als eindklim de terril.
Tot donderdag, en voor de wandelaars start na 9:00uur dan ben ik al halfweg
Veel bikefun voor iedereen ene voel u niet aangevallen, ik heb geen probleem met tragere TT rijders. HET BOS IS VOOR IEDEREEN, zeg ik altijd, ene koersen doen we/ze maar op het circuit.
Maar toch effe voor alle duidelijkheid, aan een afdaling of klim waar je eerst rustig een praatje wil maken of bekijken hoe je deze gaat aanpakken, GA zo snelmogelijk aan de zijkant zodat andere ongehinderd door kunnen, zo is iedereen op deze allerheiligendag kontent.