Een vraagje: ik heb me vorige week pedalen van Crankbrothers gekocht nl. de SL Candy. Nu heb ik gemerkt dat enkel de naam op de pedalen staat en het logo niet. Volgens de afbeeldingen die je op hun site kan zien staat er aan de zijkant in die kunststof hun logo.
HEB IK ME NU IN HET ZAK LATEN ZETTEN EN NEP (NAMAAK) GEKOCHT?:-k
Crankbrothers
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
heb ze wel bij salden gekocht!
Overal liggen die in een doosje. bij salden in de winkel liggen ze ook in een doosje tot je ze koopt.
ook raar dat ze daar minder kosten.
ben van plan om er morgen naartoe te rijden maar da is wel 150km
vin dat raar dat een merk iets op de markt brengt zonder logo, en als je op hun site gaat kijken staat er wel een logo op.verdacht of niet?
Overal liggen die in een doosje. bij salden in de winkel liggen ze ook in een doosje tot je ze koopt.
ook raar dat ze daar minder kosten.
ben van plan om er morgen naartoe te rijden maar da is wel 150km
vin dat raar dat een merk iets op de markt brengt zonder logo, en als je op hun site gaat kijken staat er wel een logo op.verdacht of niet?
- JanMan
- Mountainbiker
Inderdaad,G-love wrote:zijn misschien oem's?
Ik vermoed ook dat de pedalen die je gekocht hebt de OEM versie zijn. Dit betekent dat dit het product is dat de fabrikant aankoopt om zijn fietsen op te bouwen. Je zal er geen mooie verpakking bijkrijgen en het product kan marginaal verschillen van de versie die je in de rekken vindt. Dit verklaart ook meteen de iets lagere prijs