Crankbrothers

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
swake
Mountainbiker

Crankbrothers

Post by swake »

Een vraagje: ik heb me vorige week pedalen van Crankbrothers gekocht nl. de SL Candy. Nu heb ik gemerkt dat enkel de naam op de pedalen staat en het logo niet. Volgens de afbeeldingen die je op hun site kan zien staat er aan de zijkant in die kunststof hun logo.
HEB IK ME NU IN HET ZAK LATEN ZETTEN EN NEP (NAMAAK) GEKOCHT?:-k
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

http://cosmicsports.de/Crank%20Brothers/candy.htm

Vergelijk eens........

Of post anders eens een foto van jouw Crankbrothers
swake
Mountainbiker

Post by swake »

heb er een foto van genomen maar is niet duidelijk

Wat me ook opviel, normaal zitten die in een doosje en ik kreeg enkel een plastic zakje
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

het kan misschien een ouder model zijn. Want op mijn candy-c pedalen(2006) staat het logo ook niet op en zaten ook niet in een doosje. Ik heb deze gekocht bij Math salden in Nederland, als jij de uwe daar niet gekocht hebt kunnen we namaak toch al uitsluiten denk ik. :-k
BENd over
Mountainbiker

Post by BENd over »

Heb mijn pedealen eggbeater SL ook bij Math Salden gekocht.
Deze zaten ook niet in een doos, maar in een plastiek zakje.
swake
Mountainbiker

Post by swake »

heb ze wel bij salden gekocht!
Overal liggen die in een doosje. bij salden in de winkel liggen ze ook in een doosje tot je ze koopt.
ook raar dat ze daar minder kosten.
ben van plan om er morgen naartoe te rijden maar da is wel 150km
vin dat raar dat een merk iets op de markt brengt zonder logo, en als je op hun site gaat kijken staat er wel een logo op.verdacht of niet?
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

zijn misschien oem's?
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

G-love wrote:zijn misschien oem's?
Inderdaad,

Ik vermoed ook dat de pedalen die je gekocht hebt de OEM versie zijn. Dit betekent dat dit het product is dat de fabrikant aankoopt om zijn fietsen op te bouwen. Je zal er geen mooie verpakking bijkrijgen en het product kan marginaal verschillen van de versie die je in de rekken vindt. Dit verklaart ook meteen de iets lagere prijs :wink:
Supra
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...

Post by Supra »

Salden koopt vaak in het groot aan, dwz een hele container onderdelen ineens. Hij kan hierdoor zeer mooie prijzen geven, maar dan heb je geen verpakking ofzo erbij...
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

idd, de meeste iternetsite's werken zo, vandaar hun scherpe prijzen. Zij doen aan bulkaankopen. Het enige verschil is dat je het doosje er niet bij krijgt.
Post Reply