lmtb Zolder

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
sammyboy
Mountainbiker
Location: Bulls Bushmaster2, HS 33, Reba Team, Full XT,ritchey PRO & Ridley tiger ,RS recon, xt-lx, crossr

Post by sammyboy »

Iegienie wrote:verslagske op www.mtbteamlangdorp.be

Toch één minpunt : hoe komen ze er bij van ons maar 4 rondes te laten rijden ? halverwege het pak kostte me dat exact 48minuten, 5 rondes zou 1uur geweest zijn. En ik dacht dat dat toch de bedoeling was ??? neen ????
Hoi Iegienie,

Bij de nieuwelingen was het ook zo, wij hebben er ongeveer 45 minuten over gedaan. Normaal is dat 1 ronden te weinig. Maar, in het reglement staat ergens dat de nieuwelingen 20 km rijden. Hierdoor word ook het aantal rondes bepaald bij ons. Dus 4 rondes was ongeveer 18 km (denk ik afgelezen te hebben op men kilometerteller). De tabbel hieronder komt van het deelnemersreglement van de de website (www.lmtb.be ----> dan kalender -----> dan vanonder deelnemersreglement.)

3. Reeksverdeling
REEKS LEEFTIJD AFSTAND
FUNKLASSE I 18 t/m 34 25 à 30 KM
FUNKLASSE II 34 t/m 44 20 KM
FUNKLASSE III VANAF 45 20 KM
NIEUW !FUNKLASSE DAMES VANAF 18 20 KM
ASPIRANTEN 12-13-14 8 KM
NIEUWELINGEN 15-16 20 KM
JUNIOREN 17-18 20 KM
DAMES VANAF 14 25 KM
BELOFTES 19 t/m 21 40 KM
ELITES VANAF 22 40 KM
MASTERS VANAF 30 40 KM

Groetjes Sam :-)
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

mijn pa heeft enkele gemaakt van mij en mijn broer en iemand met een canyon die gevallen was meer hebben we er niet niet aan gedacht wij wisten niet als de organisatie van de lmtb fot's graag wilt hebben of zo
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

sammyboy wrote:
Iegienie wrote:verslagske op www.mtbteamlangdorp.be

Toch één minpunt : hoe komen ze er bij van ons maar 4 rondes te laten rijden ? halverwege het pak kostte me dat exact 48minuten, 5 rondes zou 1uur geweest zijn. En ik dacht dat dat toch de bedoeling was ??? neen ????
Hoi Iegienie,

Bij de nieuwelingen was het ook zo, wij hebben er ongeveer 45 minuten over gedaan. Normaal is dat 1 ronden te weinig. Maar, in het reglement staat ergens dat de nieuwelingen 20 km rijden. Hierdoor word ook het aantal rondes bepaald bij ons. Dus 4 rondes was ongeveer 18 km (denk ik afgelezen te hebben op men kilometerteller). De tabbel hieronder komt van het deelnemersreglement van de de website (www.lmtb.be ----> dan kalender -----> dan vanonder deelnemersreglement.)

3. Reeksverdeling
REEKS LEEFTIJD AFSTAND
FUNKLASSE I 18 t/m 34 25 à 30 KM
FUNKLASSE II 34 t/m 44 20 KM
FUNKLASSE III VANAF 45 20 KM
NIEUW !FUNKLASSE DAMES VANAF 18 20 KM
ASPIRANTEN 12-13-14 8 KM
NIEUWELINGEN 15-16 20 KM
JUNIOREN 17-18 20 KM
DAMES VANAF 14 25 KM
BELOFTES 19 t/m 21 40 KM
ELITES VANAF 22 40 KM
MASTERS VANAF 30 40 KM

Groetjes Sam :-)

Dan kunnen ze toch beter aan de hand van de tijd het aantal ronden bepalen i.p.v. het aantal km. want op een parcours in de ardennen rijdt je altijd een beetje trager als in de limburg.

greetz
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

we zullen er rekening mee houden
Supra
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...

Post by Supra »

Bij de juniors is er nog geen enkele wedstrijd geweest die langer was dan 1 uur en 15 min... Mij hoor je toch niet klagen, ik ben blij als ik over de streep kom en mag afstappen.

Aan iedereen die klaagt: Rij wat sneller, dan zijt ge moe aan de finish!
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

LMTB wrote:we zullen er rekening mee houden
bedankt hiervoor. =D>
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Supra wrote:Bij de juniors is er nog geen enkele wedstrijd geweest die langer was dan 1 uur en 15 min... Mij hoor je toch niet klagen, ik ben blij als ik over de streep kom en mag afstappen.

Aan iedereen die klaagt: Rij wat sneller, dan zijt ge moe aan de finish!
Maar als je dan aan een andere competitie meedoet is het toch langer, dan kan je dat gewoon worden.
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Ruben S. wrote:Maar als je dan aan een andere competitie meedoet is het toch langer, dan kan je dat gewoon worden.
Het seizoen loopt op zijn einde (is al gedaan), dus is het ergens wel logisch dat je niet zo lang meer moet rijden :wink:
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

S k u l l wrote:
Ruben S. wrote:Maar als je dan aan een andere competitie meedoet is het toch langer, dan kan je dat gewoon worden.
Het seizoen loopt op zijn einde (is al gedaan), dus is het ergens wel logisch dat je niet zo lang meer moet rijden :wink:
akkoord
toon...
Mountainbiker

Post by toon... »

zijn er al fotos
Post Reply