Prachtige foto's!
Kawa, met welke browser surf je?
sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
mooie photo 's
donderdag namiddag ga ik voor de tv zitten voor het veldrijden op sportza.
een vraagje wat kost de inkom eigenlijk van zon wedstrijd ?
zou het wel eens graag live meemaken, moet de moeite zijn naarschijnt
grtz
zou het wel eens graag live meemaken, moet de moeite zijn naarschijnt
grtz
- Conrad
- Mountainbiker
Varieert van parcours tot parcours denk ik? bedoel wb,sp,gva,...devil biker wrote:mooie photo 's![]()
zou het wel eens graag live meemaken, moet de moeite zijn naarschijnt![]()
grtz
10-20 euro??
Inkom is 10 euro, 9 euro voor bwb leden. Is zeker de moeite om eens mee te maken. Ik ben vaste klant op vele wedstrijden ( fietsen in het algemeen) maar veldrijden is echt wel mooi. De laatste jaren begint het heel te druk te worden maar dat is normaal met zoveel Belgische toppers. In elk geval, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Zolang het maar sportief blijft, want er zitten ook ooit paljassen tussen hoor
. Als je gaat is het zeker zijn geld waard.
Sommige wereldbeker crossen betaal je 14 euro inkom, wat naar mijn mening wel veel is.Ik ga ook regelmatig kijken en de sfeer is toch wel speciaal zenne.hier een overzichtje van de mooiste crossen:wéwé wrote:Inkom is 10 euro, 9 euro voor bwb leden. Is zeker de moeite om eens mee te maken. Ik ben vaste klant op vele wedstrijden ( fietsen in het algemeen) maar veldrijden is echt wel mooi. De laatste jaren begint het heel te druk te worden maar dat is normaal met zoveel Belgische toppers. In elk geval, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Zolang het maar sportief blijft, want er zitten ook ooit paljassen tussen hoor. Als je gaat is het zeker zijn geld waard.
-koppenberg
-asper-gavere
-koksijde
-overijse
-hofstade
-baal
-loenhout
We zijn het toch redelijk eens hé Xescobiker...Xescobiker wrote:1 nysTompie08 wrote:Pronostiekske Koppenberg????
1. Nys
2. Boom
3. Albert
4. Wellens
5. Stybar
2 boom
3 albert
4 gadret
5 groenendaal
Mja, Gadret en Groenendaal zijn normaal wel mannen voor de koppenberg... Maar Groenendaal is toch niet bepaald in vorm.
En hoe zit het eigenlijk met Gadret? Daar heb ik precies nog niet veel van gehoord dit jaar?