04/11/07 Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mrdoorman
Mountainbiker

Post by mrdoorman »

ik ken ook ongeveer den toer: zeker moeite waard!!!
desolation
Mountainbiker

Post by desolation »

Igo4it wrote:Ik ken de toer die ze gaan rijden ... het is het werk van jaren verkennen tot in Kortenberg, Everberg, Bertembos, Veltem, ... ECHT DE MAX!!! 8)
zeker hier in Kortenberg gaan er afzien, zitten serieus venijnige klimmekes tussen :)
Vince
Mountainbiker

Post by Vince »

We zijn vandaag nog eens met een deel van de organisatie de 55km gaan verkennen. Hebben er ongeveer 3 uur over gedaan. Zoals eerder geschreven een zeer gevarieerd parcours: bos, holle wegen, enkele pittige klimmetjes, mooie technische afdalingen, prachtige verlaten wegen, zeer goed berijdbaar, ... . Ook één stuk met "éénmalige doorgang", een unieke kans.

Wel niet onderschatten. Iemand had 510 hoogtemeters (55km) op zijn polar ...
nu-4000
Mountainbiker

Post by nu-4000 »

't Is goed : ik kom af !!
;-)
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

hou jullie maar klaar......... wij ,sasbikers humbeek, zijn dit weekend gaan trainen in Heuvelland metr zijn Kemmel,rode zwarte en catsberg....

ni vergeten 11 november 7de Parel van Brabant te Humbeek
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

[quote="de ware"]hou jullie maar klaar......... wij ,sasbikers humbeek, zijn dit weekend gaan trainen in Heuvelland metr zijn Kemmel,rode zwarte en catsberg....

ni vergeten 11 november 7de Parel van Brabant te Humbeek[/quote]
hoe gaat het parcour in humbeek,ik ken die kanten zo'n beetje heb 15 jaar in grimbergen gewoond en werk er nu nog altijd,ben vanzin om mee te rijden
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

pertotal wrote:
de ware wrote:hou jullie maar klaar......... wij ,sasbikers humbeek, zijn dit weekend gaan trainen in Heuvelland metr zijn Kemmel,rode zwarte en catsberg....

hoe gaat het parcour in humbeek,ik ken die kanten zo'n beetje heb 15 jaar in grimbergen gewoond en werk er nu nog altijd,ben vanzin om mee te rijden

zie op dit forum bij humbeek-grimbergen of www.sasbikers.be
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

pertotal wrote:
de ware wrote:hou jullie maar klaar......... wij ,sasbikers humbeek, zijn dit weekend gaan trainen in Heuvelland metr zijn Kemmel,rode zwarte en catsberg....

zie op dit forum bij humbeek-grimbergen of www.sasbikers.be
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

Ik kom zondag eens toeteren :bounce: het is lang geleden dat ik daar in de buurt nog eens komen bollen ben :oops:
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

uw antwoord in dit topic is volgens mij alleen maar om reclame te maken voor jullie tocht
verdoken reclame noemen ze dat :wink:
doe dit toch gewoon in het desbetreffende topic
Post Reply