Ik zal mijn mtb.be shirtje aan doen en m'n jas laten open hangen. We hebben allebei een zwarte fiets. Ik heb een Canyon fully met rode nokons. Endorfin heeft een zwarte Specialized HT. We hebben ook allebei dezelfde camelback Mule. We staan ergens bij de ingang van de kantine. Hoe herkennen we jullie?Remmenlos wrote:Endorfin en Susxt Hoe ga ik jullie herkennen de donderdag ???
In welk outfit rijden jullie ?
Wij komen van Maasmechelen en denk dat we met de fiets komen dus zullen al opgewarmd zijn eer dat we er aan komen![]()
.
Wij rijden met een geel outfit met reclame van Hörmann![]()
.
Vandaag nog mijn deraileur afgebroken bij afdaling van terril Maasvallei in lanklaar .
Grtzzzz
1 November 2007 TT AS
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SusXT wrote:Ik zal mijn mtb.be shirtje aan doen en m'n jas laten open hangen. We hebben allebei een zwarte fiets. Ik heb een Canyon fully met rode nokons. Endorfin heeft een zwarte Specialized HT. We hebben ook allebei dezelfde camelback Mule. We staan ergens bij de ingang van de kantine. Hoe herkennen we jullie?Remmenlos wrote:Endorfin en Susxt Hoe ga ik jullie herkennen de donderdag ???
Wij komen van Maasmechelen en denk dat we met de fiets komen dus zullen al opgewarmd zijn eer dat we er aan komen![]()
.
.
Vandaag nog mijn deraileur afgebroken bij afdaling van terril Maasvallei in lanklaar .
Grtzzzz

Gf biker wrote:SusXT wrote:Ik zal mijn mtb.be shirtje aan doen en m'n jas laten open hangen. We hebben allebei een zwarte fiets. Ik heb een Canyon fully met rode nokons. Endorfin heeft een zwarte Specialized HT. We hebben ook allebei dezelfde camelback Mule. We staan ergens bij de ingang van de kantine. Hoe herkennen we jullie?Remmenlos wrote:Endorfin en Susxt Hoe ga ik jullie herkennen de donderdag ???
.
.
Grtzzzz
![]()
![]()
Goed Flipke dan zijn we rond 8.30 aan de salamander . Tot de Donderdag dan .Flip FSR wrote:Wij zullen rond 08u30 passeren aan de salamander denk ik.Remmenlos wrote: Flipke we vertrekken ook met de fiets van MM richting As .
Grtzzzzzzzzzz
Als er volk staat te wachten zullen jullie dat wel zijn zekers![]()
Wij zijn niet moeilijk te herkennen, ne vieze vent met een schoon meiske![]()
Grttzzzz