28/10/07 Zonhoven
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ben ook terug, de 42 km gedaan. Tja, Was leuk, goede bevoorrading, mooie single-tracks, maar aangezien ik in de buurt woon, heb ik sommige delen van dit traject al 1000 maal gereden. Dit is géén afbreuk op de tocht zelf hoor, want de organisators hebben het beste uit de mooie zandachtige heidestreek gehaald. Maar voor mij is het toch beter om s'zondags eens op verplaatsing te gaan.
idd mooi tochtje, behalve bepijling dan. Ik was zeer enthousiast aan de tocht begonnen en plotseling was ik na elf kilometer al aan de finish. Daarop besloot ik om de tocht over te doen en merkte ik mijn fout, dat ik aan de start van de teut het tweede pijltje ben ingeslagen ipv het eerste, daardoor miste ik groot stuk van het parcour, maar ben toch blij dat ik de tocht overgedaan heb, want twas de moeite waard.
Hoe meningen kunnen verschillen
Velen bewieroken deze tocht nogal, wel ik vond het niet zo super.
Eerder gewoon goed.
Prachtig waren de 10-15 km op den teut, maar heel wat minder vond ik al die lange eentonige boslanen die daarop volgden. Degenen die dit magnifiek vonden moeten zeker naar As trekken donderdag, daar is het niks anders.
Sommigen vonden dit een hoog single-track gehalte hebben ... mmm een zwart streepke op een 2 meter brede met bladeren bezaaide weg, noem ik geen single-track he
Dan vond ik de tocht van zaterdag in Leopoldsburg toch 10 keer sjieker hoor.
Maar begrijp me nie verkeerd, ik vond het nog altijd een mooie tocht ... alleen niet super
Velen bewieroken deze tocht nogal, wel ik vond het niet zo super.
Eerder gewoon goed.
Prachtig waren de 10-15 km op den teut, maar heel wat minder vond ik al die lange eentonige boslanen die daarop volgden. Degenen die dit magnifiek vonden moeten zeker naar As trekken donderdag, daar is het niks anders.
Sommigen vonden dit een hoog single-track gehalte hebben ... mmm een zwart streepke op een 2 meter brede met bladeren bezaaide weg, noem ik geen single-track he
Dan vond ik de tocht van zaterdag in Leopoldsburg toch 10 keer sjieker hoor.
Maar begrijp me nie verkeerd, ik vond het nog altijd een mooie tocht ... alleen niet super
Gisteren de tocht gereden in Zonhoven. Veel volk toen we vertrokken rond 09.00uur. Vrij vlak parcours met afwisselend bospaden, dan weer asfalt, dan weer heide, kortom voor ieder wat wils.
Goede bewijzering en de bevoorrading was ok! (Al na 11km!). was trouwens dezelfde bevoorradingsplaats als de Camba-toer enkele weken geleden.
Samengevat : snel, mooi parcours, weinig techniek vereist, veel afwisseling en weeral een pluim voor de organisatie en de vele vrijwilligers die zich telkens inzetten voor ons, bikers.
Goede bewijzering en de bevoorrading was ok! (Al na 11km!). was trouwens dezelfde bevoorradingsplaats als de Camba-toer enkele weken geleden.
Samengevat : snel, mooi parcours, weinig techniek vereist, veel afwisseling en weeral een pluim voor de organisatie en de vele vrijwilligers die zich telkens inzetten voor ons, bikers.