4/11/07 TESSENDERLO

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fietsiepiets
Mountainbiker

4/11/07 TESSENDERLO

Post by fietsiepiets »

Hoe is het in mijn geboortedorp,liggen Houterenberg en Rodeberg er leuk bij?
Verleden jaar was het in alle geval tof.Het is altijd leuk om in je geboortestreek nog eens te fietsen,zo blijf je je oude speel en ravot-omgeving goed kennen.We kunnen weer eens goede gezonde limburgse lucht inademen en een beetje (gl)imburg(ers)s gevoel terug bijtanken voor zover nodig,haha.In alle geval tot zondag,zelfs op 1 been als het moet. :lol:
Cinquanta
Mountainbiker

Tessenderlo

Post by Cinquanta »

Hoi,

Iemand meer info over de toer in Tessenderlo? Waar is het vertrek? Heb al eens in Tssndrlo gereden maar dat was, denk ik toch, niet aan die school?

Groeten
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Kon.atheneum
Gerhagenstr.
8u30 - 10u30

Topic van vorig jaar :wink:
paladin
Mountainbiker

Post by paladin »

en hoe ist daar ,goed om te rijden of !!!!!.
janus
Mountainbiker

Post by janus »

Als je weet dat het al 2 dagen geregend heeft mag je echt wel vettige toestanden verwachten (vooral rond de rodeberg)...
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Ik ga passen morgen, net terug van Overpelt alwaar ik de korte gedaan heb met de zoon, maar de gezondheid speelt me enorm parten. :( Ik ga het niet erger maken als het is en morgen rustig thuis blijven. :wink:
bikefunner
Mountainbiker

Post by bikefunner »

ik denk dat tessenderlo er beter bij ligt dan langdorp en hij is zeker zo mooi alleen dat je in langdorp 60km hebt
Stalley
Mountainbiker

lang weekend

Post by Stalley »

Gisteren Lummen, vandaag Overpelt en morgen Tessenderlo.Twee vlakke tt waar de gas eens goed werd opengedraaid, morgen waarschijnlijk met iets meer reserve vertrekken want toch wel redelijke kuitenbijterkes op het eind.Groeten en tot morgen.
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Weer en tocht in de achtertuin die we niet kunnen overslaan al was het maar voor de
Rode berg, :-D we vertrekken om 8.45u in Looi. =D>
Stalley
Mountainbiker

Re: lang weekend

Post by Stalley »

Stanley's wrote:Gisteren Lummen, vandaag Overpelt en morgen Tessenderlo.Twee vlakke tt waar de gas eens goed werd opengedraaid, morgen waarschijnlijk met iets meer reserve vertrekken want toch wel redelijke kuitenbijterkes op het eind.Groeten en tot morgen.
Dat beetje gereserveerd vertrekken heeft welgeteled 1km geduurd nl.tot waar we het inschrijvingsbewijs moesten inleveren,van daar af de gas erop kon me weeral eens niet inhouden en vermits deze tt vertrekt aan m'n voordeur en ik bijgevolg elk putteke ken op het parcours heb ik me nog eens goed laten gaan(redelijk laat vertrokken om oponthoud zoveel mogelijk te vermijden en ben bij deze dan ook op elke helling kunnen opvliegen zonder ook maar ergens te zijn opgehouden).Dus voor de laagvliegers onder ons ofwel heel vroeg ofwel heel laat vertrekken, fun verzekerd.1h31 binnen, dit maar om te laten weten dat ik overal ben doorgevlogen met de turbo aan.Prachtig bikeweer en een goed bijliggend parcours ondanks het feit dat dit jaarlijks hetzelfde traject is blijft dit een tt om aan te stippen of ben ik te chauvinistisch.Pluim voor de organiserende MTB crossers.THANKS =D> :-D =D> :-D
Post Reply