Het parcours is ongeveer 90% offroad met héél veel singletracks en er zitten zeker voldoende technisch stukken in.moonrider wrote:Hoe is het parcour ? Genoeg offroad ? Singletracks ?Technisch ?
Ken echt de streek niet !
04/11/2007 Langdorp Goorbikers
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moonrider, ik kan dit alleen maar bevestigen. De streek is echt suuuuuper. Een zanderige ondergrond met heeeeel veeeeel off-road en technische parcours in een zeer bebost gebied. Om nog maar te zwijgen van de vele lange single tracks. Ze kunnen daar gerust 30 à 40 km single tracks aan elkaar breien. Ik heb deze zomer de triple action classic gereden en deze gaat over dezelfde stroken. Ik probeer er zondag ook bij te zijn. Het is de verre verplaatsing zeker waard.helap wrote:Het parcours is ongeveer 90% offroad met héél veel singletracks en er zitten zeker voldoende technisch stukken in.moonrider wrote:Hoe is het parcour ? Genoeg offroad ? Singletracks ?Technisch ?
Ken echt de streek niet !
- spooky
- Mountainbiker
Om maar iets te zeggen;
de nationale wielerbond stuurt z'n jeugploegen jaarlijks enkele keren naar Langdorp voor trainingsstages,
er is een manche van de flanders cup dacht ik mountainbike, ook in Landorp, er is ooit zelfs een BK geweest in Langdorp denk ik.
Dus zijn dat niet genoeg redenen om te zeggen dat dit de absolute top is.
Zorg wel dat je benen goed ingesmeerd zijn, want het is is vaak niet van de poes hoor.
de nationale wielerbond stuurt z'n jeugploegen jaarlijks enkele keren naar Langdorp voor trainingsstages,
er is een manche van de flanders cup dacht ik mountainbike, ook in Landorp, er is ooit zelfs een BK geweest in Langdorp denk ik.
Dus zijn dat niet genoeg redenen om te zeggen dat dit de absolute top is.
Zorg wel dat je benen goed ingesmeerd zijn, want het is is vaak niet van de poes hoor.
- the sentinel
- Mountainbiker
- the sentinel
- Mountainbiker
- g-works
- Mountainbiker
het zou mischien wel eens leuk zijn om met forumleden samen te rijden , alleen de conditie kan al eens verschillen , voor sommige te snel of te traag.
Ik ga ook proberen rond 8u -8u30 te vertrekken voor de 60km, Langdorp is altijd een super leuk parcour, in de zomer met de hagelandse crono nog serieus afgezien , maar zeer voldaan.
600 hm voor een tocht in vlaanderen is al heel wat
Ik ga ook proberen rond 8u -8u30 te vertrekken voor de 60km, Langdorp is altijd een super leuk parcour, in de zomer met de hagelandse crono nog serieus afgezien , maar zeer voldaan.
600 hm voor een tocht in vlaanderen is al heel wat