28/10/07 Zonhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nero
Mountainbiker

Post by nero »

Ben ook terug, de 42 km gedaan. Tja, Was leuk, goede bevoorrading, mooie single-tracks, maar aangezien ik in de buurt woon, heb ik sommige delen van dit traject al 1000 maal gereden. Dit is géén afbreuk op de tocht zelf hoor, want de organisators hebben het beste uit de mooie zandachtige heidestreek gehaald. Maar voor mij is het toch beter om s'zondags eens op verplaatsing te gaan.
Marc Vde
Mountainbiker
Location: Merida Big9 7000 / Rocky Mountain Thunderbold 750MSL / Colnago Ace

Post by Marc Vde »

Ondanks dat dit een thuisrit is, vind ik dit een zeer geslaagde tocht, Ardeense bevoorrading =D> , beetje minder goeie bepijling maar ja, hier kan ik toch niet verloren rijden [-X . Je voelt als het ware dat hier een goeie ploeg achter zit.
=D> =D> =D> Proficiat !
S-dude
Mountainbiker

Post by S-dude »

idd mooi tochtje, behalve bepijling dan. Ik was zeer enthousiast aan de tocht begonnen en plotseling was ik na elf kilometer al aan de finish. Daarop besloot ik om de tocht over te doen en merkte ik mijn fout, dat ik aan de start van de teut het tweede pijltje ben ingeslagen ipv het eerste, daardoor miste ik groot stuk van het parcour, maar ben toch blij dat ik de tocht overgedaan heb, want twas de moeite waard.
witte 555
Mountainbiker

Post by witte 555 »

idd de bepijling was aan de povere kant,zelfs de pijlen voor met de auto te volgen stonden voor mij redelijk onzichtbaar???
voor de rest een dikke =D> voor de organisatie
ik moet ook nog de mannen met de chirtjes van carrglas bedanken om mee kunnen te vlammen in hun treintje
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

Hallo.
Het parcour was goed, een stand -die bewaakt was- waar je je fiets kwijt kan tijdens je inschrijving is goed. Z'en bewaakte stand zou overal mogen zijn. Alleen de bewegwijzering mocht duidelijker zijn.

martin b. en zoon
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Hoe meningen kunnen verschillen :roll:
Velen bewieroken deze tocht nogal, wel ik vond het niet zo super.
Eerder gewoon goed.
Prachtig waren de 10-15 km op den teut, maar heel wat minder vond ik al die lange eentonige boslanen die daarop volgden. Degenen die dit magnifiek vonden moeten zeker naar As trekken donderdag, daar is het niks anders.
Sommigen vonden dit een hoog single-track gehalte hebben ... mmm een zwart streepke op een 2 meter brede met bladeren bezaaide weg, noem ik geen single-track he #-o
Dan vond ik de tocht van zaterdag in Leopoldsburg toch 10 keer sjieker hoor.
Maar begrijp me nie verkeerd, ik vond het nog altijd een mooie tocht ... alleen niet super :-)
Mystix
Mountainbiker
Location: Granville Fuse 2008 & Ridley Thunder... tailored - kader = orig.

Post by Mystix »

Mooie tocht gereden gisteren en zeker met dit aangename weer. Vandaag (maandag) is t in elk geval ander weer, amai :-?
Bij het inrijden van de teut stond er een vrouw foto's te trekken met een deftig toestel. Waar zouden we die foto's kunnen raadplegen?
anton
Mountainbiker

Post by anton »

het was een goed tt mooi parcour met singeltracks en licht heuvelachtig en crossen in het losse zand :P .de organisatie was ook goed =D> =D> =D> .de douce goed .
jolini
Mountainbiker

Post by jolini »

Gisteren de tocht gereden in Zonhoven. Veel volk toen we vertrokken rond 09.00uur. Vrij vlak parcours met afwisselend bospaden, dan weer asfalt, dan weer heide, kortom voor ieder wat wils.

Goede bewijzering en de bevoorrading was ok! (Al na 11km!). was trouwens dezelfde bevoorradingsplaats als de Camba-toer enkele weken geleden.

Samengevat : snel, mooi parcours, weinig techniek vereist, veel afwisseling en weeral een pluim voor de organisatie en de vele vrijwilligers die zich telkens inzetten voor ons, bikers.
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Mystix wrote:Bij het inrijden van de teut stond er een vrouw foto's te trekken met een deftig toestel. Waar zouden we die foto's kunnen raadplegen?
Dat zou ik ook wel willen weten .
Post Reply