Waar en hoe trainen in de winter?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
stef78
Mountainbiker

Post by stef78 »

bij mij begint het nu pas :lol:

vwf cross maar de mtb klasse en voor de rest twee maal per week intervallen (navenant periodisering schema) en 3 tot vier duurtrainingen. maandag doe ik wel steeds een hersteltraining....

en eind februari bouw ik dan trainingen in voor koersseizoen en zo blijven we bezig he
Isa'tse
Mountainbiker

Post by Isa'tse »

cyclon wrote:
ATEGEV wrote:Weet er iemand of het mogelijk is om in de winter te trainen op de Indoorpiste in Gent (Kuipke)?

Ik weet dat sommige profs daar trainen, maar het zou toch jammer zijn om alleen voor hen de piste te onderhouden.
Adres :
Citadelpark
9000 Gent (Oost-Vlaanderen)
België
Telefoon : +32 9 2428150
Fax : +32 9 2205494
Website : www.kuipke.be
Ik ben er vrijwel zeker van dat je in het nieuwe Wielercentrum Eddy Merckx in de Blaarmeersen terecht kan voor pistetrainingen... Ik ben daar nog vaak gaan badmintonnen op vrijdagavond en toen waren daar heel wat recreanten hun conditie op peil aan het houden...
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Ik wist dat, maar dat is in openlucht zeker? Ik hoopte op het Kuipke omdat je lekker binnen rijdt.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

ATEGEV wrote:Ik wist dat, maar dat is in openlucht zeker? Ik hoopte op het Kuipke omdat je lekker binnen rijdt.
Blaarmeersen is nu ook overdekt. In 't Kuipke kan je trouwens niet meer trainen.
Voor info over de piste op de Blaarmeersen: http://www.wielerbondvlaanderen.be/pist ... erckx.aspx

Btw: het is niet omdat een piste overdekt is dat het lekker rijden is! :wink: De meeste rijden met beenstukken een trui met lange mouwen.
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Geef mij maar 1,5 maandje rust 8)
Post Reply