Mooie tocht gereden deze voormiddag.
Samen gestart met Filiberke .
Samen met grote plateau en klein plateau'tje naar huis gekeerd
tot volgend jaar
28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mooie tocht, eigenlijk 64km maarja 
Bevoorrading was in orde, idd jammer dat we soms moesten aanschuiven omdat mensen twijfelden of ze nu al dan niet een afdalingetje namen
Bevoorading in orde !
Ben blij dat ik nog dat parcourtje in ooigem (desselgem) kon doen, vorige keer stond ik daar plat ...
Rond 9u begon het even te druppelen, het leek even dat het de hele ochtend ging regenen maar daar bleven we van gespaard, ook nog een sterke wind, wanneer er wind in de rug was vlamde ik
mijn gemiddelde vond ik niet al te schitterend, 19.0
Volgende week blijf ik op mijn gat zitten, maar volgend jaar kom ik terug naar dees
Bevoorrading was in orde, idd jammer dat we soms moesten aanschuiven omdat mensen twijfelden of ze nu al dan niet een afdalingetje namen
Bevoorading in orde !
Ben blij dat ik nog dat parcourtje in ooigem (desselgem) kon doen, vorige keer stond ik daar plat ...
Rond 9u begon het even te druppelen, het leek even dat het de hele ochtend ging regenen maar daar bleven we van gespaard, ook nog een sterke wind, wanneer er wind in de rug was vlamde ik
mijn gemiddelde vond ik niet al te schitterend, 19.0
Volgende week blijf ik op mijn gat zitten, maar volgend jaar kom ik terug naar dees
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Waren dus ook van de partij en de BB-bikers hadden er duidelijk werk van gemaakt. Van een tocht die een paar jaar geleden op niets trok tot een perfecte organisatie en parcours.
Draaien en keren in de bossen is best wel ne keer leuk, maar hopelijk gaan jullie in de toekomst daar geen misérie mee krijgen.
De grote toer gedaan en ook 64 km op de teller, plus 2 x 10 km van en naar huis, 't begon te tellen op het laatste.
Eén kleine opmerking.
Als je op jullie affiche zet: " helm verplicht " , zorg dan in eerste instantie dat jullie clubleden die de tocht rijden zelf ne helm dragen.
Die gasten kunnen wel een stukske biken , maar de logica zegt :hoe beter men kan rijden , hoe zwaarder de gevolgen zijn bij een eventuele val.
Anders niets dan lof, zeker de 1260 deelnemers verdient en volgend jaar terug van de partij.
Groeties
Draaien en keren in de bossen is best wel ne keer leuk, maar hopelijk gaan jullie in de toekomst daar geen misérie mee krijgen.
De grote toer gedaan en ook 64 km op de teller, plus 2 x 10 km van en naar huis, 't begon te tellen op het laatste.
Eén kleine opmerking.
Als je op jullie affiche zet: " helm verplicht " , zorg dan in eerste instantie dat jullie clubleden die de tocht rijden zelf ne helm dragen.
Die gasten kunnen wel een stukske biken , maar de logica zegt :hoe beter men kan rijden , hoe zwaarder de gevolgen zijn bij een eventuele val.
Anders niets dan lof, zeker de 1260 deelnemers verdient en volgend jaar terug van de partij.
Groeties
- muddymen
- Mountainbiker
fotos toertocht ingelmunster 28/10
hoi
weet iemand waar ik die foto kan bestellen die vandaag genomen is geweest in ingelmunster
die is genomen geweest juist na de start in de afdaling
of ergens op een website
dank bij voorbaat
weet iemand waar ik die foto kan bestellen die vandaag genomen is geweest in ingelmunster
die is genomen geweest juist na de start in de afdaling
of ergens op een website
dank bij voorbaat
Ben je zeker dat je in Ingelmunster zat?Ice Cube wrote:Na Oostrozebeke was dit toch een ontgoocheling hoor!![]()
Maarja, mijn maat had nieuwe klikpedalen gekocht en dit was ideaal voor een test vóór Ieper.
De bevoorrading na +/- 11km vond ik ook maar niets (de afstand welteverstaan).
Veel te veel asfalt, zeker niet voor herhaling vaatbaar.
Ciao.
Een clubgenoot zei nog tegen mij, ik ga naar Middelkerke. In Ingelmunster zal er qua parcours niets te beleven zijn. Akkoord, het zijn de Ardennen niet, maar hier was ik toch zeer aangenaam verrast! (Mijne kameraad ook, omdat hij telleurgesteld was in Middelkerke
Elk stukske bos in Ingelmunster werd aangedaan. Het crossparcourke langs de vaart werd onveilig gemaakt. Elke vierkante meter van Ooigem-bos werd omgetoverd in slingerende single tracks... Dikke Chapeau Mr T en de B-bikers. Jammergenoeg kon ik niet naar den apres omdat ik al te laat was voor t' eten en ben direkt bikes-gewijs naar huis gevlamd
Prachtig bikedagje: 93km gebold ondanks de snotvalling...
Volgend jaar terug Mr. T
- OmaFiets&co
- Mountainbiker
Post by OmaFiets&co »
Prachtige tocht Brigandbikers! Jullie hebben puik werk geleverd: in een regio waar je normaal niet zoveel van verwacht op mountainbikevlak toch zo een technisch parcours samenstellen, chapeau! Na onze avonturen in de coast to coast (neem eens een kijkje op onze website http://users.telenet.be/omafiets ) hadden we een rustig ritje verwacht, maar al het draaien en keren, de soms felle wind en uiteindelijk 63 km deden ons deze namiddag languit in de sofa belanden.
-
Bavikbiker
- Mountainbiker
Post by Bavikbiker »
Het was een leuke tocht. Zoals verwacht weinig hoogtemeters maar toch stevige tocht. Uitstekende organisatie, proficiat!
Zeer mooi parcour
Heb den 59 gereden en ebbet me niet beklaagd. Vooral klein zwitserland vond ik de max (Had daar bij een afdalingske bijna de fotograaf mee op mijn fiets).
De laatste kilometers vond ik wel wa saai (vanaf zone 5 of iets heb gene kilometeriek op mijn nen velo staan). maarja we hadden al heel mooie stukken gehad hé.
ik vond het een heel geslaagde rit,volgend jaar kom ik zeker terug.
aan de organisatie
Heb den 59 gereden en ebbet me niet beklaagd. Vooral klein zwitserland vond ik de max (Had daar bij een afdalingske bijna de fotograaf mee op mijn fiets).
De laatste kilometers vond ik wel wa saai (vanaf zone 5 of iets heb gene kilometeriek op mijn nen velo staan). maarja we hadden al heel mooie stukken gehad hé.
ik vond het een heel geslaagde rit,volgend jaar kom ik zeker terug.
-
triple XXXL
- Mountainbiker
Post by triple XXXL »
proficiat was net als vorige week 100% genieten
maar toch vele andere plaatsen aan gedaan voor mijn part mogen jullie er drie weekends van maken dit gaat niet vervelen
crossparcourt lag er super bij geen verbetering meer mogelijk (denk ik)
mijn ga je er zeker terug zien
maar toch vele andere plaatsen aan gedaan voor mijn part mogen jullie er drie weekends van maken dit gaat niet vervelen
crossparcourt lag er super bij geen verbetering meer mogelijk (denk ik)
mijn ga je er zeker terug zien