28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Ik rijd nu al ettelijke jaren met den mtb en heb nog nooit of te nimmer [-X gekeken hoeveel druk er op mijn banden staat......als de beentjes goed zijn :wink: komt ge ook al een heel eind ver.

ps:mijn banden worden zo'n twee a drie keer per jaar opgeblazen als ze te zacht zijn.De bandenkeuze is voor mij ook eender;als 't er maar "nopkes" opstaan. #-o 'K ben dan ook maar een amateurke é.. :lol:

'K ga nu nog een "tukske" doen en dromen =P~ van een prachtige tocht :bounce: morgen bij de Brigands.
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

ja, we gaan vertrekken é!
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Net terug van de 32 km, heb mijn compagnon niet kunnen overtuigen :bounce: . De tocht was prima georganiseerd, goede bepijling, erg mooi en gevarieerd parcours en de on-roadstukken zaten pas in de laatste kilometers volgens mij. Eén iets heb ik gemist en zou voor ons erg handig zijn geweest: weten hoeveel km de lus is die je bij doet als je voor de 55 kiest vooraleer je terug op de 32 km komt. We hadden graag een km of 45 gedaan, dus dat zou handig geweest zijn om zo eens een lusje mee te nemen van enkele kilometers, maar voor de rest: prima in orde en een lekkere warme hond ;)! Tot de volgende!
muddymen
Mountainbiker

Post by muddymen »

net terug van de 32km heb me geamuseerd weet nu ook eens hoe het park aviflora eruit ziet langs binnen :roll:
goede en verzorgde bevoorrading leuke stukken offroad op sommige plaatsen een beetje
moeten wachten de moeilijke passages maar dat nemen we er graag bij
voor de rest een tocht om U tegen te zeggen
een groot pluspunt is de bewaakte en gratis fietsstalling
en natuurlijk op het einde den hete nond

doe zo verder brigandbikers

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
gTa
Mountainbiker

Post by gTa »

Idem hier, ook net terug, en in tegenstelling tot vorige week heb ik deze week de "gemakkelijke" oplossing gekozen, en dus de korte toer gedaan. Ik kom evenwel niet aan 32 km, ik heb er exact 30,32 (met zo'n 800m à 1km verkeerd rijden erbij)? Enfin, 't was nice! Meteen boenk erop met enkele venijnige boomworteltjes, daarna zeer gevarieerd, goeie technische stukken (traag en snel) met voldoende recupstukken ertussen. Naar 't einde toe begon het wat meer asfalt te worden, en aangezien ik nog goed zat vond 'k dat een beetje jammer. 'k Ben niet doodgegaan vandaag (vorige week voldoende keren voor 'n heel jaar :lol: ) en ik had eigenlijk nog wel enkele technischer stukjes willen zien op 't einde. Maar ik vind 't geen nadeel, de kleine toer is er voor de minder sportieve mensen (zoals ik) en dan is goed bollend asfalt (alhoewel, er zaten enkele valsplatstukskes bij waar ik kerels op 't grote plateau op zag vlammen en een beteke verder terug op 't onverhard was hun pijp uit ... die baancoureurs op MTB, 't is toch grappig :-D ) op het einde ideaal.

'k Heb vandaag beter gedoseerd dan vorige week (alhoewel vorige week natuurlijk een pak langer was) en mooi door kunnen rijden, gas ingehouden op de snellere asfaltstukken om te recupereren, en vooral op de snellere offroadstukken een beetje proberen doorrijden. Ik kom op 'n AVS van 19,1 en de totale tijd voor de 30,32 km was 1u35m07s. Ik ben stout geweest en heb één klein lusje (ergens naast 't kanaal, 't pad moest je oversteken en dan nog 200m door zo'n bosje, om daarna weer op 't pad te komen ... ik ben daar gewoon 't pad gevolgd) afgesneden, en ik vraag me af of ik ook na langs 't kanaal gereden te zijn, en dan zo linksaf door dat wit zand, ook geen pijltje ben vergeten want toen ik weer op 't parcours kwam, kwam iedereen van rechts uit 'n boerenslagske met zwarte bandjes, en ik kwam van de geasfalteerde weg met m'n bandjes nog zo wit als m'n kont. :-D

Enfin, zalige rit, nu 't bad in en dees namiddag winkelen met de madam! :drunk: Tot de volgende.
gTa
Mountainbiker

Post by gTa »

muddymen wrote:een groot pluspunt is de bewaakte en gratis fietsstalling
Inderdaad! Vond ik ook de max.
muddymen wrote:en natuurlijk op het einde den hete nond
GVD, ik wist dat ik iets vergeten was. #-o
muddymen wrote:doe zo verder brigandbikers
Agreed!! Thx. ;)
Rik
Mountainbiker

Post by Rik »

goede organisatie proficiat. Wij hebben ook en stuk moet afsnijden 60 was teveel (of te laat vertrokken). 50 km super bevoorradingen. 'twas vooral tijd voor die tweede bevoorraading we waren bijna zot gedraaid in dat bos.
Kamikaze-Ian
Mountainbiker

Post by Kamikaze-Ian »

Ben ook net terug van de 59(62) en was een leuke platte tocht net iets anders door die singke tracks vond ik heel wijs, en ik was toch kapot na de tocht goed gereden ook he!! gem van 20,2 niet slecht dacht ik.

goede organisatie,

ps: da blond meisje waar ik geregeld heb mee gereden(ken jammer haar naam niet) , mag gerust eens komen trainen op de kluis, ik wil wel mee trainen. (Je fietst er ook niet naast zenne)

jullie zullen mij hier nog terug zien, maar zorg ervoor dat er de volgende keer ketchup genoeg is he :-))
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Deze morgen de kleine toer (33 km) gedaan. Heel leuke tocht met enkele verrassende stukken, goed om aan de techniek te werken.

Laatste km gevallen, de laatste aardeweg voor oversteken grote baan naar sporthal. Voorwiel weggeschoven en met het hoofd tegen de grond gesmakt. Gelukkig van de helm, al is die nu kapot. Linkerzijde zit wat blauw, nu, best dat t op t einde was. Qua fiets betreft: remmen vanachter zijn kapot ... Binnendoen en hopen dat we donderdag in Ieper kunnen starten.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Ook terug van de 60km en mij zeer goed geamuseerd :bounce: ,tesamen met cowboy Peter.Nooit of te nimmer [-X gedacht van :veel dezelfde stukken van Oostrozebeke(met uitzondering van de stukken die ge er niet moogt uitlaten =P~ )Daarom ne GROTE CHAPEAU aan de parcourbouwer!Davy: =D>

Ons ne keer volledig kunnen laten gaan en moe maar zeer voldaan aan den après :drunk: begonnen.

@Voltman:'t crossparcours is nu wel volledig af zekers!?!? :roll: en met meer te berijden kan het alleen maar beteren.(jammer :evil: dat ge daar niet was aan uw afdalingske om ons op de gevoelige plaat vast te leggen)

@ Brigands in 't algemeen:DIKKE PROFICIAT!!!!! =D> =D> =D> =D>
Post Reply