27/10/2007 - Nieuwenhove(Waregem)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MUNARON
Mountainbiker

Post by MUNARON »

Schitterende tocht!

Goeie afwisseling tussen road en off-road, een paar kuitenbijters en een smerige ZW-wind.

Goeie bepijling (vooral die gele fluo-lintjes!!!! wie heeft daarvoor gezorgd)
Goeie en vriendelijke bevoorrading
Bike-wash + parking OK en twéé keer uit de wielen gereden door Nico EECKHOUT (ex-Belgisch kampioen op de weg).
sean braire
Mountainbiker

Post by sean braire »

Ook terug van Waregem. Vond het toerke OK. Nieuwe omloop met enkele bekende tracks. Alles zeer goed berijdbaar en organisatie tip-top.

Tot volgend jaar voor hun 5e organisatie (heb ik begrepen van Bartje).
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Vandaag ook naar Nieuwenhove getrokken. Door tijdgebrek mij beperkt tot de 45 km.

't Was een Bel-tocht dus kon er weinig mis gaan (?).

Het begon veelbelovend met die lange strook langs de autostrade. Daarna trokken we naar Wortegem om er te gaan spelen in de plaatselijke bossen. Oei, deze doortocht was wel zeer kort (jachtseizoen?). Ook daarna bood het parcours weinig verrassingen. De doortocht in Bouvelobos vond ik nog de leukste strook.

't Was leuk om deze tocht eens te rijden maar ik had er toch (veel) meer van verwacht.
Atrebates
Mountainbiker

Post by Atrebates »

63 km gefietst, zeer mooie tocht, proficiat! Twee opmerkingen: ik ben geen pin maar 4 € is niet nodig, zelfs als je een Bernardus erbij krijgt, die liever aan de aankomst, houdt U aan de norm aub, als iedereen zo begint rijden we binnenkort voor 10 €; 2 de opmerking: als je snel rijdt heb ik ondervonden dat we nogal wat gevaarlijke punten overschreden zonder waarschuwing vooraf ...
Nogmaals proficiat voor de prachtige tocht, je kon zak geven!
Tot volgend jaar!
rudy coolens
Mountainbiker

Terug genoten!

Post by rudy coolens »

Bedank mannen en vrouwen voor deze perfecte organisatie!
Vandaag de 65 km gereden en echt genoten, het was lekker bikeweer en het parkoers lag er goed bij, goede bevoorradingen en uitpijling was perfect, enkel langs de Donk te Oudenaarde 50 meter mis gereden en ik was niet alleen!Vind ik altijd een goede toertocht met niet al te gevaarlijke toestanden.
Bij leven en welzijn tot volgend jaar!
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Dik in orde zoals ieder jaar : den trappist heeft goed gesmaakt en blijft toch een originaal toemaatje op de bevoorrading.
't Lag er zeer droog bij en dat was ook lang geleden : ne keer goed doorgevlamd.

Ik ben er volgend jaar zeker weer bij.

@ Nonkie : toch niet te zat geweest op dat trouwfeest
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Dik in orde zoals ieder jaar : den trappist heeft goed gesmaakt en blijft toch een originaal toemaatje op de bevoorrading.
't Lag er zeer droog bij en dat was ook lang geleden : ne keer goed doorgevlamd.

Ik ben er volgend jaar zeker weer bij.

@ Nonkie : toch niet te zat geweest op dat trouwfeest
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Vertrokken voor de 60(65km) kort na de middag. Deze TT was zonder meer goed te noemen. Het parcours lag er bijzonder goed en snel bij. Bepijling was heel goed, nergens getwijfeld. Enig puntje misschien aan den Ast in Anzegem bij het passeren aan de grote baan , in de gravé heel gevaarlijk om niet op de baan te belanden. Heb er ene gezien die bijna onder een auto zat.
Hoogtepunt was voor mij de Donkvijver(s) in Oudenaarde en de toch enkele uitgebreide bospassages waar je volle bak kon doorrijden.
Aan de aankomst nog een fijn terugzien gehad met collega biker Kluisken en enkele forumleden. Nu kan ik ook een gezicht plakken op biker Tobi. De toekomst is aan de jeugd .Bleek wel dat diegene die niet voor de volle afstand gekozen hebben toch waarschijnlijk het mooiste van deze TT gemist hebben. Volgend jaar ben ik er terug .
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Ook nog eens de wat verdere verplaatsing gemaakt om hier nog eens uit te pakken op de marathon-afstand van 65 km. :bounce:
Gestart iets voor 1 uur,of een beetje voor "rambo", met 3 vrienden "oudstrijders" van hetzelfde kaliber! :lol:
We hebben der een pittig tempoke op nagehouden, de heel goede staat van het parcours en de weinige moeilijke
technische stukken en een behoorlijk road-percentage zorgden voor een "vlamparcours" a la lettre in de winterperiode.
Heel veel hoogtemeters vielen hier niet op te rapen,maar een snedige wind maakte het geheel toch knap lastig!
Vandaag mezelf nog eens tegengekomen en door ietske te veel kopwerk de beentjes bijna volledig in de prak
gereden of "choco"gereden met andere woorden! #-o
Vorige week minder afgezien op de koppenberg dan vandaag hier! :roll:
Dienen bruinen aan de derde bev. gaf me terug weer vleugels! :drunk: ('t moet niet altijd een redd-bull zijn hé) :lol:
Het zonnetje dat een schuchtere poging deed na de middag deed die snijdende wind snel vergeten. 8)
En "rambo",die heeft ons niet te pakken gekregen aan een tempo van bijna 25avs. #-o
Eigenlijk alweer te rap gereden in mijn winterrust-periode,maar ja als het weer meezit en het gezeldschap
doen we nog eens een extraatje! :wink:
Voor mij een redelijk goede tt,die als marathon-afsluiter dit jaar voor mij,een 7.5/10 krijgt! =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Deze namiddag ook de Bel-tocht (65 km) van Waregem gereden en ook voor mij geen minpuntjes.Mooi parcours met een goeie verhouding road/off-road,enkele mooie passages,prima bepijling,prima bevoorradingen,prima gezelschap,prima apres,...........kortom alleen maar een positief rapport voor de grachtcrossers.Zeker en vast tot volgend jaar!!!
Post Reply