27/10/2007 - Nieuwenhove(Waregem)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Post by Herder Firmie »
tis morgen hoor, niet zondag zenneBenny-BOY wrote:Normaal rij ik deze tocht ook
Maar daar ik morgen trouw zal ik niet kunnen rijden zondag.
Wel vorig jaar gereden en is echt wel een mooie tocht.
Juist gezien dat er reeds peiltjes uitstaan.
Groeten
B.
Veel succes toegewenst !!!
van, Mountainbikeclub "Brigandsbikers " Ingelmunster, waarschijnlijk zullen er wel een aantal van onze leden afkomen, maar aangezien wij zondag zelf onze Winter VTT organiseren hebben wij morgen nog te veel om handen om massaal aanwezig te zijn!
Beleefd en onmogelijk vraagje? Laat misschien toch nog even jullie pijltjes hangen, zodat ik deze ev. maandag in de vooravond EINDELIJK eens kan gaan rijden?
28 okt. 2007 VTT Ingelmunster / MTB club Brigandsbiker 59 - 32 km.
SPORTCENTRUM TE INGELMUNSTER.

Beleefd en onmogelijk vraagje? Laat misschien toch nog even jullie pijltjes hangen, zodat ik deze ev. maandag in de vooravond EINDELIJK eens kan gaan rijden?
28 okt. 2007 VTT Ingelmunster / MTB club Brigandsbiker 59 - 32 km.
SPORTCENTRUM TE INGELMUNSTER.
Zet er voor mij ook maar enen klaarnonkie wrote:kzal er één klaar zettenarchie bunker wrote:Zet mij alvast op de deelnemerslijst rond 8.30 u.
Er zijn veel schone tochten in de streek maar deze steekt er toch wel boven uit.
@ Nonkie : zal zoals verleden jaar morgenavond al eens binnen springen![]()
Ik kom rijden in de namiddag
Net terug van waregem, ik heb er de 65 km gereden.
Zeer snelle en goed berijdbare omloop.
Met Ingelmunster van morgen in het achterhoofd was dit een perfecte tocht, er zat dan ook veel road in.
Wie gehoopt had op vele technische hoogstandjes of vele hoogtemeters zal beetje zijn honger blijven zitten denk ik.
Voor mij was het goed om me wat te sparen voor morgen.
De 3 bevoorradingen waren goed, de sportdrank was ok. de Trippel met bijhorend kaasje&salamie was lekker.
De 65 km afgehaspeld in een 3 uur, dan ook niet in het rood gegaan.
Morgen Ingelmunster, dat wordt een ander paar mouwen
Zeer snelle en goed berijdbare omloop.
Met Ingelmunster van morgen in het achterhoofd was dit een perfecte tocht, er zat dan ook veel road in.
Wie gehoopt had op vele technische hoogstandjes of vele hoogtemeters zal beetje zijn honger blijven zitten denk ik.
Voor mij was het goed om me wat te sparen voor morgen.
De 3 bevoorradingen waren goed, de sportdrank was ok. de Trippel met bijhorend kaasje&salamie was lekker.
De 65 km afgehaspeld in een 3 uur, dan ook niet in het rood gegaan.
Morgen Ingelmunster, dat wordt een ander paar mouwen
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Post by Herder Firmie »
ook terug van de 65 km, goede bepijling, leuke bosstroken, leuk tochtje langs de donkvijver, goede bevoorradingen
eerste maal meer dan 50 km gedaan, was voor mij dus meer dan lastig genoeg. Net iets meer dan 3 uren over gedaan.
Mij zien ze daar volgend jaar terug
eerste maal meer dan 50 km gedaan, was voor mij dus meer dan lastig genoeg. Net iets meer dan 3 uren over gedaan.
Mij zien ze daar volgend jaar terug
- Vl-ardenner
- Mountainbiker
Post by Vl-ardenner »
Schitterende toertocht!
Het mooiste uit de streek (op Vossenhol & regio Kluisberg na) kwam aan bod : prachtige stukjes uit de diverse bloso-routes die de streek doorkruisen, mooie passages doorheen de diverse bossen uit de streek, toffe doorkruising van de buurt langs de vijvers te Oudenaarde en de randen van de Oudenaardse Golf....
Perfecte verhouding on-road/off-road.... Sublieme bewegwijzering... En schitterende après!
Het verslag van deze toertocht (op mijn verjaardag dan nog) is eerstdaags terug te vinden op mijn blog!
Vl-Ardenner
Het mooiste uit de streek (op Vossenhol & regio Kluisberg na) kwam aan bod : prachtige stukjes uit de diverse bloso-routes die de streek doorkruisen, mooie passages doorheen de diverse bossen uit de streek, toffe doorkruising van de buurt langs de vijvers te Oudenaarde en de randen van de Oudenaardse Golf....
Perfecte verhouding on-road/off-road.... Sublieme bewegwijzering... En schitterende après!
Het verslag van deze toertocht (op mijn verjaardag dan nog) is eerstdaags terug te vinden op mijn blog!
Vl-Ardenner