reskin bikepatch misschien iets voor jou?
LINK
grtz
Nico
schurende naden van zeemvel in koersbroek
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Het is mij een raadsel waarom mannen een fles olijfolie meenemen op een MTB-tocht?Streets wrote:olijfolieFlip FSR wrote:Watte?Streets wrote:zelfs olijolie kan helpen![]()
Streets
over mijn tong gestruikeld
Streets
We hebben ooit iemand gedepanneerd met schuurwonden, door zich te laten inwrijven met olijfolie, dik gelachen natuurlijk
maar het hielp
- davidS
- Mountainbiker
om de ketting te smeren met niet vervuilende olie?Umbra wrote:Het is mij een raadsel waarom mannen een fles olijfolie meenemen op een MTB-tocht?Streets wrote: We hebben ooit iemand gedepanneerd met schuurwonden, door zich te laten inwrijven met olijfolie, dik gelachen natuurlijk
maar het hielp
Streets denkt misschien aan het milieu? Of moest hij zelf bbq na de aankomst?
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
nenenenewbiker wrote:om de ketting te smeren met niet vervuilende olie?Umbra wrote:Het is mij een raadsel waarom mannen een fles olijfolie meenemen op een MTB-tocht?Streets wrote: We hebben ooit iemand gedepanneerd met schuurwonden, door zich te laten inwrijven met olijfolie, dik gelachen natuurlijk
maar het hielp
Streets denkt misschien aan het milieu? Of moest hij zelf bbq na de aankomst?
Bbq onder de weg, op een schitterend plekje in de bossen, alleen het probleem om snel eten te hebben
We hebben geprobeerd om een brandende bbq mee te nemen, maar da wordt wel warm na een tijdje
Daarmee opteren we liever voor schurende naden van een koersbroek
Streets
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
ja uiercreme is een goede oplossing ook de patch kan helpen er bastaat ook echt broekvet(ook renners gebruiken die) in de betere fietszaken verkrijgbaar!!
ik heb er last van als de broek helemaal nat is
ik heb er last van als de broek helemaal nat is
-
mtb grietje
Post by mtb grietje »
Denk er wel aan dat niet alle broekzalf zo aangenaam is voor dames 
Als het niet de koersbroek is, is het misschien toch het zadel, hoor. Was het een nieuwe koersbroek en oude zadel? Heb je dat met je oude koersbroek ook voorgehad?
Hier helpen Assos en (na lang zoeken) een Selle San Marco vrouwenzadeltje...(een aspide lady)
Als het niet de koersbroek is, is het misschien toch het zadel, hoor. Was het een nieuwe koersbroek en oude zadel? Heb je dat met je oude koersbroek ook voorgehad?
Hier helpen Assos en (na lang zoeken) een Selle San Marco vrouwenzadeltje...(een aspide lady)