12°C zwaar bewolkt, maar geen regen ofzofotografke wrote:Er zitten héél wat verassingen in het begin mannen!! Pittige nieuwe stukken waar nog niemand gereden heeft... en ze voorspellen een 15°C en droog weerke!
Tot zondag!!!!!![]()
![]()
28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Vandaag al gaan verkennen en 't ziet er gevaarlijkerveeteeteetje wrote:
Desalniettemin ga ik op 1 november toch ne keer het nieuwe afdalingske gaan bekijken en testen.
Cowboy Peter heeft me toch overtuigd
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
deze morgen besloten om eens op verkenning te gaan omdat ik normaal gezien morgen iets anders in gedachten had. In de eerste 5 km al 3 verrassingen
. Iets verder het spoor bijster geraakt, wegens privéstrook? en na 10km opnieuw spoor kwijt . De Brigandsbikers geven hun geheimen nog niet te vlug prijs
. Soit zonder problemen via emelgem, ingelmunster en hulste aan ooigembos gekomen en daar een klapke gedaan met hun parcoursbouwer Davy, die zich als chef de parcours liet rondrijden vanachter op de quad. Dan moest ik nog het afdalingske van Voltman gaan testen op het crossparcours. Toeval of niet, ook GP kwam hier polshoogte nemen. Afdaling is zeer goed te doen,en voor de uitloop is er meer dan voldoende plaats
. Nog enkele stroken meegenomen op de weg naar huis, zodat ik waarschijnlijk ongeveer 75% van het parcours gedaan heb.
Onderweg besloten om de plannen voor morgen te veranderen en in Ingelmunster te blijven. De tocht is meer dan de moeite en ondanks dat we vorige week pas in deze streek gereden hebben, heb je nooit een deja vu gevoel . Kortom een zeer goed uitgebalanceerde tocht voor de omnium mountainbiker, technische stukskes, vlamstukken, vals plat, en veel offroad, en dit alles op een fantastische manier aan elkaar gekoppeld
. Daarenboven ligt het parcours erbij als op een zomertocht.
Dus Brigandsbikers see you tomorrow
Onderweg besloten om de plannen voor morgen te veranderen en in Ingelmunster te blijven. De tocht is meer dan de moeite en ondanks dat we vorige week pas in deze streek gereden hebben, heb je nooit een deja vu gevoel . Kortom een zeer goed uitgebalanceerde tocht voor de omnium mountainbiker, technische stukskes, vlamstukken, vals plat, en veel offroad, en dit alles op een fantastische manier aan elkaar gekoppeld
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Blij om te lezen dat het na al die jaren op 1 week gelukt is om een crossparcours te hebben nu in onze streek zonder 1 m road.veeteeteetje wrote:the voltman wrote: Het crossparcours ligt zo goed als klaar 2,8 km crossparcoursplezier zonder 1 meter road te gebruiken, morgen juist nog deze zone uitpijlen en klaar is kees, de nieuwe afdaling is werkelijk spectaculair
Knap werk!!!
Als we dit nu nog een beetje kunnen onderhouden zodat de paadjes blijven dan is dit toch een geslaagd stuk in onze streek.
We zouden nu enkel nog die 150 meter heen en terug moeten kunnen uitschakelen aan het sas en dan is het pas echt compleet.
En toch is dit deels mogelijk,via een strookje privé.
Hééééél lang geleden nog meegeholpen met een mtb-tocht in St.Eloois-Vijve en deze strook zat er toen in. Blijkbaar nog niet ontdekt door de vtt's die daar passeren.
Eens info gaan vragen bij het het boerke dat woont bij wijnhuis Debrabandere.
Is nu misschien al wat snoeiwerk nodig, maar als jullie de handen in elkaar slaan , hebben jullie er mooi strookske bij
Morgen zijn we zeker van de partij in Ingelmunster.
Groeties
- Mister T.
- Mountainbiker
cowboy peter wrote:deze morgen besloten om eens op verkenning te gaan omdat ik normaal gezien morgen iets anders in gedachten had. In de eerste 5 km al 3 verrassingen. Iets verder het spoor bijster geraakt, wegens privéstrook? en na 10km opnieuw spoor kwijt . De Brigandsbikers geven hun geheimen nog niet te vlug prijs
. Soit zonder problemen via emelgem, ingelmunster en hulste aan ooigembos gekomen en daar een klapke gedaan met hun parcoursbouwer Davy, die zich als chef de parcours liet rondrijden vanachter op de quad. Dan moest ik nog het afdalingske van Voltman gaan testen op het crossparcours. Toeval of niet, ook GP kwam hier polshoogte nemen. Afdaling is zeer goed te doen,en voor de uitloop is er meer dan voldoende plaats
. Nog enkele stroken meegenomen op de weg naar huis, zodat ik waarschijnlijk ongeveer 75% van het parcours gedaan heb.
Onderweg besloten om de plannen voor morgen te veranderen en in Ingelmunster te blijven. De tocht is meer dan de moeite en ondanks dat we vorige week pas in deze streek gereden hebben, heb je nooit een deja vu gevoel . Kortom een zeer goed uitgebalanceerde tocht voor de omnium mountainbiker, technische stukskes, vlamstukken, vals plat, en veel offroad, en dit alles op een fantastische manier aan elkaar gekoppeld. Daarenboven ligt het parcours erbij als op een zomertocht.
We hebben toch altijd gezegd dat, niettegenstaande de sublieme tocht van zondag in oostrozebeke, het zeker de moeite is om deze week nog eens Ingelmunster te doen! Noem het zeer gezonde concurrentie
Goed te lezen dat je komt, CP!
De afwezigen zullen ongelijk hebben!!
'k Kan niet wachten voor Voltman zijn werk eens te dwarsen met mijne 2.0!
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
zoals reeds eerder gemeld, kan ik er morgen niet bij zijn. Maar in mijn drukke agenda heb ik vrijdagavond nog een uurke gevonden om wat te gaan spelen langs de vaart. Ik heb een zestal keren naeen Klein Zwitserland verkend (en maar 1 keer gevallen, wou perse eens mijn tijdsrecord breken door een binnenbocht te nemen en het achterwiel wou niet over een boomwortel...). Oh, wat zal het een harde dag worden voor mij morgen, terwijl een duizendtal bikers door "mijn" Klein Zwitserland zullen fietsen. Als je daar voorbij komt ,denk dan eens aan deze arme Brigandsbiker die met familiale plichten zit...
PS: het ligt nog beter dan vorige week....!!!
Wordt er in dezelfde richting gereden als vorig week of is het volgens de "klassieke" manier?tloperke wrote:Ik heb een zestal keren naeen Klein Zwitserland verkend (en maar 1 keer gevallen, wou perse eens mijn tijdsrecord breken door een binnenbocht te nemen en het achterwiel wou niet over een boomwortel...). Oh, wat zal het een harde dag worden voor mij morgen, terwijl een duizendtal bikers door "mijn" Klein Zwitserland zullen fietsen.