28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

chefke wrote:
fotografke wrote:Het sportcentrum bevindt zich op de baan Kortrijk - Brugge tussen de 2 ronde punten in (u ziet de voetbalvelden). Het adres is Bollewerpstraat 92a. Parkeren kan op de granskant.

Het uitpijlen verloopt perfect in een goede sfeer met een goe weerke! En er zijn nog een paar primeurs zulle!!

DUS BIKERS AFKOMEN HEE WANT ANDERS GAAN JULLIE DE SFEER VAN DE BRIGANDSBIKERS IN INGELMUNSTER GEMIST HEBBEN !!! BE THERE!!!

ALLEE TOT ZONDAG!
Ge zijt altijd al just ietske rapper geweest hee dan ik... verdikke toch. :evil: :evil: :evil:
At 'ie wilt, is 't ne vreed rappen zunne, ons fotografke....! ls 't is wilt natuurlijk :lol:

DUS INDERDAAD NIET VERGETEN: NIEUWE LOCATIE --> SPORTCENTRUM INGELMUNSTER!!!
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Niet de aviflora dus :P :-)
Hoeveel man hadden jullie vorig jaar? Kwestie van mijn vertreksuur een beetje in te kunnen schatten. Heb geen zin om in de file te staan. :wink:
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

nebraz M/30j. wrote:Niet de aviflora dus :P :-)
Hoeveel man hadden jullie vorig jaar? Kwestie van mijn vertreksuur een beetje in te kunnen schatten. Heb geen zin om in de file te staan. :wink:
Als mijn geheugen mij niet in de steek laat waren er vorig jaar 932 man, de reden waarom de locatie verandert is van aviflora naar sportcentrum is de volgende, aangezien er in aviflora nog een activiteit was moesten we om 13h00 buiten zijn en d'as onmogelijk, daarom zijn we uitgeweken naar het sportcentrum.

Het crossparcours ligt zo goed als klaar 2,8 km crossparcoursplezier zonder 1 meter road te gebruiken, morgen juist nog deze zone uitpijlen en klaar is kees, de nieuwe afdaling is werkelijk spectaculair.

Greetings the voltman
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

the voltman wrote:Het crossparcours ligt zo goed als klaar 2,8 km crossparcoursplezier zonder 1 meter road te gebruiken, morgen juist nog deze zone uitpijlen en klaar is kees, de nieuwe afdaling is werkelijk spectaculair.

Greetings the voltman
Daarvoor komen we =D>
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

De grote en kleine plateau komen Ingelmunster en omstreken ook 'onveilig' :wink: maken. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Zou ik ergens iets zien onderweg dat ik nog niet ken??? :oops: :wink:

@voltman:ik ga uw vangnetje zeker kunnen gebruiken. :^o
BBjaske
Mountainbiker

Post by BBjaske »

fotografke wrote:Het sportcentrum bevindt zich op de baan Kortrijk - Brugge tussen de 2 ronde punten in (u ziet de voetbalvelden). Het adres is Bollewerpstraat 92a. Parkeren kan op de granskant.

Het uitpijlen verloopt perfect in een goede sfeer met een goe weerke! En er zijn nog een paar primeurs zulle!!

DUS BIKERS AFKOMEN HEE WANT ANDERS GAAN JULLIE DE SFEER VAN DE BRIGANDSBIKERS IN INGELMUNSTER GEMIST HEBBEN !!! BE THERE!!!

ALLEE TOT ZONDAG!
Had er ook héél graag nog een primeurke aan verbonden aan dat ander primeurke, maar kreeg zoals verwacht een beleefde maar duidelijke [-X van de eigenaar!
Langs de andere kant hadden wij dan weer meer geluk in Ingelmunster, dankzij de goodwil van een sympathieke vlasboer =D> =D> =D>

Uiteraard zal het aartsmoeilijk zijn om u te verassen in deze streek GP, en CP, maar toch zul je (waarschijnlijk) enkele stukskes doen die nooit eerder werden gebruikt in een TT. :roll:
Enfin, ge zult het wel zien als onze TT zondag rijd! 8)

En... de afwezigen.....???.... Jammer, jammer, jammer, (..) x bis. [-X

Zo, de bepijling zit er zo goed als op, behalve nu nog die premeurkes, maar da's dan de kers op de taart en die houden we tot 't laatste voor den dessert! :lol:
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

chefke wrote:

ALLEE TOT ZONDAG!
Ge zijt altijd al just ietske rapper geweest hee dan ik... verdikke toch. :evil: :evil: :evil:
Thx dat iemand eens de straatnaam zegt :P , ik was het niet zeker wat er op kalender stond.
fotografke
Mountainbiker

Post by fotografke »

Er zitten héél wat verassingen in het begin mannen!! Pittige nieuwe stukken waar nog niemand gereden heeft... en ze voorspellen een 15°C en droog weerke!

Tot zondag!!!!! :bounce: :bounce: :bounce:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

grote plateau wrote:De grote en kleine plateau komen Ingelmunster en omstreken ook 'onveilig' :wink: maken. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Zou ik ergens iets zien onderweg dat ik nog niet ken??? :oops: :wink:

@voltman:ik ga uw vangnetje zeker kunnen gebruiken. :^o
Allez,de grote en de kleine plateau gaan weer op gezinsuitstap :-D
En met al die nieuwe bosjes die nu open zijn en die ze nu weten liggen,....
Ik zou toch maar oppassen!!!

Als daar maar weer geen kindjes van gaan komen,... #-o #-o

Of zijt ge bang van de "cartouchkes"??? :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

the voltman wrote: Het crossparcours ligt zo goed als klaar 2,8 km crossparcoursplezier zonder 1 meter road te gebruiken, morgen juist nog deze zone uitpijlen en klaar is kees, de nieuwe afdaling is werkelijk spectaculair
Blij om te lezen dat het na al die jaren op 1 week gelukt is om een crossparcours te hebben nu in onze streek zonder 1 m road.
Knap werk!!!
Als we dit nu nog een beetje kunnen onderhouden zodat de paadjes blijven dan is dit toch een geslaagd stuk in onze streek.
We zouden nu enkel nog die 150 meter heen en terug moeten kunnen uitschakelen aan het sas en dan is het pas echt compleet.
Desalniettemin ga ik op 1 november toch ne keer het nieuwe afdalingske gaan bekijken en testen.
Post Reply