Boksen

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

meisjes niet kunnen boksen :lol:
daniëlla somers dan :P
en heb op het tai boxen een grietje gekent daar kroop ge de ring ni bij in, die was technisch heel goed en lenig en snel :P
meisjes kunnen volgens mij evengoed kick tai boxen dan jongen :wink:

dus als ze het zelf wilt doen laten proberen zou ik zeggen en als het haar niet licht zou ze er wel meestopppen.

grtz
dhoop
Mountainbiker
Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Post by dhoop »

dat is zeker waar, als het haar niet zal bevallen zal ze wel stoppen maar koop toch niet te vlug veel materiaal :wink:
Maorten
Mountainbiker

Post by Maorten »

allemaal al neig merci, is nog ni voor direct, want de mama is er beetje tegen, maar zal haar (zusje) alleszins wel ies meepakken om te gaan zien en inlichtingen
en als ik da hier zo hoor is het in maldegem te doen, we zullen daar ies gaan zien hee
ruud.p
Mountainbiker

Post by ruud.p »

pvandebe wrote:
ruud.p wrote:Ze kan als gevechtssport beter taekwondo gaan doen: heel gracieuze gevechtssport met (naar mijn mening) de mooiste traptechnieken. full contact maar met beschermende kledij...
Met na vijf weken sleutelbeenbreuk zeker ?????????????? [-X
wa's da nu weer voor quatsch? ik deed dat toen ik 12 was, ZONDER sleutelbeen -of andere breuk......
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

ruud.p wrote:
pvandebe wrote:
ruud.p wrote:Ze kan als gevechtssport beter taekwondo gaan doen: heel gracieuze gevechtssport met (naar mijn mening) de mooiste traptechnieken. full contact maar met beschermende kledij...
Met na vijf weken sleutelbeenbreuk zeker ?????????????? [-X
wa's da nu weer voor quatsch? ik deed dat toen ik 12 was, ZONDER sleutelbeen -of andere breuk......
Nah, 't hangt misschien van trainer tot trainer af, maar zo is m'n broer 'ns thuisgekomen na het verkeerd uivoeren van een of andere vorm van salto....
ruud.p
Mountainbiker

Post by ruud.p »

Als je elke sport waarin ooit iemand al eens een accidentje heeft gehad moet laten, dan schiet er niet veel meer over vrees ik.......
groeten
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

Post Reply