Ik heb er zo ene te koop staan, ook met afneembare trekhaak.pr023473 wrote:Dit is mijne.
Met afneembare trekhaak voor de fietsrek, maar aangezien ik nu met carbonnen bikes rijdt moet hij in de koffer.
Wagen voor mtb
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- pr023473
- Mountainbiker
Ik heb een rek voor drie fietsen en de klemmen komen rond de zadelbuis.Swannie wrote:pr023473 wrote:Dit is mijne.
Met afneembare trekhaak voor de fietsrek, maar aangezien ik nu met carbonnen bikes rijdt moet hij in de koffer.
Waarom? krij ook mee zo'n plastieken geval, maar w'om zou je ze daarom in je koffer steken?
Daar mijn bikes van carbon zijn ben ik liever voorzichtig om ze niet te beschadigen.
En ik hoef geen wiel uit te nemen, de bike past perfect in de koffer met neergeklapte zetels.
- Scale
- Kerstman
Ik heb momenteel een verlengde opel vivaro met dubbele cabine. (90pk versie met optie's en 99900km) die de komende maanden moet plaatsmaken voor iets anders! Dus momenteel te koop!
Ik heb een fietsrek die ik erin zet met 5 mtb probleemloos naast elkaar en er kunnen zonder probleem 8 jannetten velo's in!
Voor mij HET ideale.
Ik heb een fietsrek die ik erin zet met 5 mtb probleemloos naast elkaar en er kunnen zonder probleem 8 jannetten velo's in!
Voor mij HET ideale.
de minicat, heeft een gigantische koffer, voor zo'n kleine wagen, waar mss wel twee fietsen in passen (je ziet de achterklep op de foto), en vooraan is genoeg plaats voor een klein gezin, zie:
http://tinyurl.com/2xlmzo
rijdt bovendien op gecompresseerde lucht, al of niet voorverwarmd met (bio)brandstof (die dus enkel dient om de lucht op te warmen, niet om 'ontploffingen' te veroorzaken in de cylinders, vandaar dat de uitstoot van schadelijke gassen ook minder is), in dit laatste geval heeft de auto een autonomie van meer dan 1000 kms en een topsnelheid van 140 kms/uur, verbruik: 2 liter/honderd kilometer, co² uitstoot: iets van een 50 gram/honderd kilometer
meer moet dat (een auto) niet zijn
komt dit jaar uit in India, en mss ook in België (een zekere peetermans uit wommelgem heeft een optie op een licentie)
zie ook site uitvinder:
http://guynegre.net/online-eng.php

http://tinyurl.com/2xlmzo
rijdt bovendien op gecompresseerde lucht, al of niet voorverwarmd met (bio)brandstof (die dus enkel dient om de lucht op te warmen, niet om 'ontploffingen' te veroorzaken in de cylinders, vandaar dat de uitstoot van schadelijke gassen ook minder is), in dit laatste geval heeft de auto een autonomie van meer dan 1000 kms en een topsnelheid van 140 kms/uur, verbruik: 2 liter/honderd kilometer, co² uitstoot: iets van een 50 gram/honderd kilometer
meer moet dat (een auto) niet zijn
komt dit jaar uit in India, en mss ook in België (een zekere peetermans uit wommelgem heeft een optie op een licentie)
zie ook site uitvinder:
http://guynegre.net/online-eng.php

Waarom zien die dingen er altijd zo verschrikkelijk lelijk uit??? als ze dan toch het geld hebben om zo'n motors te ontwikkelen, dan kunnen ze toch ook nog een designer inhuren, om de auto er ook nog goed te doen uitzien...
Maar verder geen comentaar op die auto's. Dat ze maar snel in productie komen!
Maar verder geen comentaar op die auto's. Dat ze maar snel in productie komen!
Ik heb mij nu een 2ehands VW Caddy gekocht en is echt ideaal. Genoeg plek voor een aantal bikes in de auto. Als je wil kan je er nog in omkleden. Het is een lichte vracht dus je betaald weinig taksen. Enkel maar voordelen dus. Is echt een ideale bikewagen. En als je wat zoekt voor weinig geld te vinden.
Nu zou ik enkel nog op het werk iets ineensteken voor de bikes in de auto te plaatsen. Maar hoe bevestigen dit jullie in de wagen? Gewoon een gat naar beneden boren en vast zetten met een moer en bout en daarna wat toe spuiten met silicone? Iemand een fotootje?
Nu zou ik enkel nog op het werk iets ineensteken voor de bikes in de auto te plaatsen. Maar hoe bevestigen dit jullie in de wagen? Gewoon een gat naar beneden boren en vast zetten met een moer en bout en daarna wat toe spuiten met silicone? Iemand een fotootje?