Wagen voor mtb

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Borisbeer
Mountainbiker

Post by Borisbeer »

pr023473 wrote:Dit is mijne.
Met afneembare trekhaak voor de fietsrek, maar aangezien ik nu met carbonnen bikes rijdt moet hij in de koffer.

Image
Ik heb er zo ene te koop staan, ook met afneembare trekhaak.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

[quote="pr023473"]Dit is mijne.
Met afneembare trekhaak voor de fietsrek, maar aangezien ik nu met carbonnen bikes rijdt moet hij in de koffer.

Waarom? krij ook mee zo'n plastieken geval, maar w'om zou je ze daarom in je koffer steken?
Borisbeer
Mountainbiker

Post by Borisbeer »

Een fiatje 126 is groot genoeg :drunk:
Image
pr023473
Mountainbiker

Post by pr023473 »

Swannie wrote:
pr023473 wrote:Dit is mijne.

Waarom? krij ook mee zo'n plastieken geval, maar w'om zou je ze daarom in je koffer steken?
Ik heb een rek voor drie fietsen en de klemmen komen rond de zadelbuis.
Daar mijn bikes van carbon zijn ben ik liever voorzichtig om ze niet te beschadigen.
En ik hoef geen wiel uit te nemen, de bike past perfect in de koffer met neergeklapte zetels.
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Ik heb momenteel een verlengde opel vivaro met dubbele cabine. (90pk versie met optie's en 99900km) die de komende maanden moet plaatsmaken voor iets anders! Dus momenteel te koop!

Ik heb een fietsrek die ik erin zet met 5 mtb probleemloos naast elkaar en er kunnen zonder probleem 8 jannetten velo's in!
Voor mij HET ideale.
dr13s
Mountainbiker

Post by dr13s »

wij doen het met een chevy van!
4 bikes passen er perfect in (de voorwielen gaan er wel uit), samen met hun baasjes, en dan heb je nog een frigo, een tv, en zetels die even goed zitten als die thuis.
enige probleem: 't verbruik want er hangt een 6.2 V8 diesel motor in...
morriske
Mountainbiker

Post by morriske »

iemand bike ervaring met een ford tourneo connect?
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

de minicat, heeft een gigantische koffer, voor zo'n kleine wagen, waar mss wel twee fietsen in passen (je ziet de achterklep op de foto), en vooraan is genoeg plaats voor een klein gezin, zie:

http://tinyurl.com/2xlmzo

rijdt bovendien op gecompresseerde lucht, al of niet voorverwarmd met (bio)brandstof (die dus enkel dient om de lucht op te warmen, niet om 'ontploffingen' te veroorzaken in de cylinders, vandaar dat de uitstoot van schadelijke gassen ook minder is), in dit laatste geval heeft de auto een autonomie van meer dan 1000 kms en een topsnelheid van 140 kms/uur, verbruik: 2 liter/honderd kilometer, co² uitstoot: iets van een 50 gram/honderd kilometer

meer moet dat (een auto) niet zijn
komt dit jaar uit in India, en mss ook in België (een zekere peetermans uit wommelgem heeft een optie op een licentie)

zie ook site uitvinder:
http://guynegre.net/online-eng.php

Image
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Waarom zien die dingen er altijd zo verschrikkelijk lelijk uit??? als ze dan toch het geld hebben om zo'n motors te ontwikkelen, dan kunnen ze toch ook nog een designer inhuren, om de auto er ook nog goed te doen uitzien...

Maar verder geen comentaar op die auto's. Dat ze maar snel in productie komen!
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik heb mij nu een 2ehands VW Caddy gekocht en is echt ideaal. Genoeg plek voor een aantal bikes in de auto. Als je wil kan je er nog in omkleden. Het is een lichte vracht dus je betaald weinig taksen. Enkel maar voordelen dus. Is echt een ideale bikewagen. En als je wat zoekt voor weinig geld te vinden.

Nu zou ik enkel nog op het werk iets ineensteken voor de bikes in de auto te plaatsen. Maar hoe bevestigen dit jullie in de wagen? Gewoon een gat naar beneden boren en vast zetten met een moer en bout en daarna wat toe spuiten met silicone? Iemand een fotootje?
Post Reply