28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Dat is dan 33.3% van de streektoppers. Vraag me af wat jullie parcourbouwer uit zijn mouw gaat schudden voor een goed rapport.
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

motorbiker wrote:Dat is dan 33.3% van de streektoppers. Vraag me af wat jullie parcourbouwer uit zijn mouw gaat schudden voor een goed rapport.
onze parcoursbouwer is nog nooit met slecjte punten naar huis gekomen. Altijd minstens onderscheiding 8)
davy
Mountainbiker

Post by davy »

de lenge tocht is een echt wel pittige tocht die niet et onderschatten valt.

voor de 32 hebben we de tocht toehankelijk gehouden voor iedereen en zijn de stukken die een eventuele beginner kan slopen eruit.

bevat:
de nieuwe omloop door de groenzone op sportstadion
de opmloop over Avi (niet echt technisch maar jullie kids zullen dit vast wel leuk vinden)
de off road zones naar Izegem toe.
De mooie (en exclusieve) omloop door kasteelbos Ingelmunster
Klein zwitserland (lijkt me al serieuze kost voor beginner)
waterzuivering (idem serieuze kost voor beginner)
pikkenterug aan op oude treinroute Oostrozebeke)
en nog 1 van de beklimmingen naar de paanders.
van daaruit gemakkelijkere off road tot sportcentrum.

wat niet:
ooigem bos en Crossparcours(kan niet voor ons in kleine tocht het is te ver van Ingelmunster gelegen)
klimwerk naar hulste

wat werd beperkt:
klimwerk op paanders

dus toch diversiteit voor de korte afstand.

Zo hopelijk ben ik jullie daarvan voldoende van dienst.

Zal nu waarschijnlijk niet meer reageren tot na tocht want hab PC over middag nog nodig voor de andere zaken die moeten geregeld worden.

Algemeen zou ik nog even de opmerking willen maken over al die heisa die jullie maken over de vergelijking met de tocht van VTTtje.
Ik vindt dit allemaal een beetje overoepen.

Ik zie het zo hij doet zijn ding en dat blijkt in orde te zijn
en wij doen ons ding en velen appricieren ook onze tocht niettegenstaande het concept toch verschillend is(waardoor volgens mij vergelijken weinig zin heeft.)

Moesten allebei de organisaties perfect dezelfde ideeen nastreven dan zou het pas saai zijn voor degene die de tochten biken denk ik.

en dat er stukken dezelfde zijn so wat?

in andere strreken hebben ze dit al jaren hoeveel tochten rijden er niet door de bossen van Ruddervoorde?
hoeveel tochten zijn er in Torhout en Aartrijke?

En door wordt veel minder over vergelkijkingen gesproken.

wij doen het ook maar om de clubkassa te spijzen en doen wel ons best om er een tocht van te maken die de moeite is.

De datum komt omdat we een tocht overgenomen hebben van de KWB die iets minder gunstig beoordeeld werd en die wat te weinig medewerkers telde om gemakkelijk tot een goed resultaat te komen.

Afkomen zou ik zeggen en het zal jullie niet spijten.
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Dat vind ik nu eens goed gesproken zie. =D> =D>
Ik ben er zelfs zeker van dat de organisatoren van Oostrozebeke er ook zo over denken.
Iedereen doet zijn best om er iets moois van te maken, elk met zijn verdiensten, single tracks, nieuwigheden...:de MTBer zelf kan er enkel wel bij varen, want iedereen kan iets opsteken van iemand anders en leren uit puntjes van kritiek.
Deze TT en zijn tijdstip is nog van in den tijd van de KWB en stelde (toch weer met het nodige respect voor de kwb mensen) niet zo heel veel voor, maakte vooral gebruik van bestaande bloso's etc.... ondertussen zijn de tochten overal flink geevolueerd en hebben de BB's deze tocht overgenomen, met een aangenamer parcours tot gevolg.
Ik, als neutrale biker, kan dat enkel toejuichen.
De nood om deze TT al of niet te verschuiven, zal de toekomst wel uitwijzen.
Eerst genieten van het toch wel ander parcours dan vorige week.

grtn,
nonkel T
perico
Mountainbiker

Post by perico »

Ik zal er zeker bijzijn op deze mooie tocht in mijn eigen Brigandsgemeente.

Dit is een prachtorganisatie waar de afwezigen ongelijk zullen hebben.

Op naar zondag :-D
stoempe
Mountainbiker

vtt tocht ingelmunster

Post by stoempe »

awel, ik sluit me hier volledig bij aan.

1) Heb heel veel respect voor de mensen die vtt-tochten inrichten,want daar is enorm veel werk aan.

2) Vergelijkingen zijn uit den boze, want iedere streek is anders en niet overal krijgt men de toestemming om door privébos of privédomein te rijden

3)Net zoals met de fiets op weg, zijn er ook regels in het mountainbiken

a) heb respect voor de natuur en werp bij de bevooradingen het afval in de vuilnisbak en niet ernaast.

b)heb respect voor andere mountainbikers, niet iedereen wil of kan over het parcours stormen.

c) Stop met klagen en wees blij dat we deze vrijetijdsbesteding nog kunnen uitoefenen dankzij de fantastische inzet van vele mensen.Tot zondag en maak er het beste van.
stoempe
Mountainbiker

vtt tocht ingelmunster

Post by stoempe »

awel, ik sluit me hier volledig bij aan.

1) Heb heel veel respect voor de mensen die vtt-tochten inrichten,want daar is enorm veel werk aan.

2) Vergelijkingen zijn uit den boze, want iedere streek is anders en niet overal krijgt men de toestemming om door privébos of privédomein te rijden

3)Net zoals met de fiets op weg, zijn er ook regels in het mountainbiken

a) heb respect voor de natuur en werp bij de bevooradingen het afval in de vuilnisbak en niet ernaast.

b)heb respect voor andere mountainbikers, niet iedereen wil of kan over het parcours stormen.

c) Stop met klagen en wees blij dat we deze vrijetijdsbesteding nog kunnen uitoefenen dankzij de fantastische inzet van vele mensen.Tot zondag en maak er het beste van.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Om nog even Davy te steunen
VTT is gestoord :drunk: prettig gestoord.
Maar je mag deze tochten niet vergelijken [-X
Ik kies zelf voor Middelkerke omdat:
- ik deze nog nooit heb gereden
- ik de streek rond Ingelmunster goed ken, vaak doe en daarom mijn tochten in deze zeer zorgvuldig kies.
Anders geraak ik deze beu en das niet de bedoeling
- ik beloof dan ook plechtig aanwezig te zijn voor de volgende tocht van de Brigandbikers :-D

Wie voor deze kiest krijgt een prachtige tocht die net als Oostrozebeke tot de beste in deze streek behoort.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Bedankt voor de beschrijving van de 32km.
We zullen er in familypack aanwezig zijn.
Ik doe achteraf nog wel eens het crossparcour.
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Trek het u niet aan Davy. Wij laten ons niet beïnvloeden en de tocht van veeteeteetje is idd overroepen. :P .
Tot zondag.
Post Reply