21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Eindelijk kan ik ook mijn reactie schrijven na het vervangen van de modem.
Eigenlijk is er niets maar aan toe te voegen maar ik voel het toch als een morele plicht te zeggen dat mensen die zoveel tijd en moeite in een organisatie steken op handen mogen gedragen worden. Velen slagen er niet in om in veel meer voor mountainbike geschikte gebieden een deftig off-road gehalte voor te schotelen maar deze mensen kunnen dat zelfs in een uitgesproken industrie gebied =D> =D> =D> =D> =D>
Het is ook duidelijk dat deze mensen echte mountainbikers zijn en die verkiezen dan ook leuke singletracks boven snelle omlopen. :bounce: :bounce: :bounce:
Een leuke après zat er niet meer in, 'k was al blij dat ik er heb kunnen bij zijn.
Aan de familie Vtt en vrienden die dit hebben georganiseerd: een dikke proficiat =D> =D> =D>
G Money
Mountainbiker

Post by G Money »

Speciaal voor deze TT een profiel aangemaakt, doch heeft wat tijd in beslag genomen, vandaar deze late post:

@ de organisatie: proficiat met de tocht: HIJ WAS AF! Samen met mijn collega van dienst meerdere keren onze verbazing uitgesproken dat jullie uit braakliggend stukje grond van 25m op 25m toch nog een stuk offroad kunnen halen van 100m lang...

@ veeteeteetje: nadat ik uwe naam ne keer of duizend tegengekomen ben langs het parcours, kon ik echter spijtig genoeg niet blijven voor den après, daar ik tegen de middag al elders moest zijn. :oops: had gehoopt er nog eentje te kunnen drinken, maar had mij serieus mispakt toen ik dacht dat ik deze (vlakke) TT in 2 uur ging kunnen afleggen. de organisatie besliste er echter anders over =D> =D> =D>
volgend jaar ga'k geen plannen meer maken na jullie tocht ...
het is trouwens enkel door het filmpke op uw grasmachien da'k weet wie da ge zijt. en als ge wilt weten wie da kik ben, moet ge het maar aan vtfietje vragen bij wie da'k mij ingeschreven heb!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

G Money wrote:Speciaal voor deze TT een profiel aangemaakt, doch heeft wat tijd in beslag genomen, vandaar deze late post:

@ de organisatie: proficiat met de tocht: HIJ WAS AF! Samen met mijn collega van dienst meerdere keren onze verbazing uitgesproken dat jullie uit braakliggend stukje grond van 25m op 25m toch nog een stuk offroad kunnen halen van 100m lang...

@ veeteeteetje: nadat ik uwe naam ne keer of duizend tegengekomen ben langs het parcours, kon ik echter spijtig genoeg niet blijven voor den après, daar ik tegen de middag al elders moest zijn. :oops: had gehoopt er nog eentje te kunnen drinken, maar had mij serieus mispakt toen ik dacht dat ik deze (vlakke) TT in 2 uur ging kunnen afleggen. de organisatie besliste er echter anders over =D> =D> =D>
het is trouwens enkel door het filmpke op uw grasmachien da'k weet wie da ge zijt. en als ge wilt weten wie da kik ben, moet ge het maar aan vtfietje vragen bij wie da'k mij ingeschreven heb!
Heb al een vermoeden.
Misschien een tip : strandcabine in Knokke???
Uw initialen G.D.????

Jammer dat we elkaar niet ne keer gezien hebben.
G Money
Mountainbiker

Post by G Money »

veeteeteetje wrote:
G Money wrote:Speciaal voor deze TT een profiel aangemaakt, doch heeft wat tijd in beslag genomen, vandaar deze late post:

Heb al een vermoeden.
Misschien een tip : strandcabine in Knokke???
Uw initialen G.D.????

Jammer dat we elkaar niet ne keer gezien hebben.
right on the mark!
inderdaad spijtig dat we mekander niet tegengekomen zijn, maar tzal wel ne keer passen.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Jaja, de rit was de max (zeggen ze!), den apres was niet te versmaden (weet ik!) maar....

38 paginas - meer dan 450 posts....
is dat hier stilletjes ook geen record aan het worden?

:lol: :lol: :lol:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Nog ne keer bedankt voor de foto's en de filmkes é moustache.
Der was meer slijk te bespeuren op uwe tenu dan op die van sommige bikers :roll:
Had misschien te maken met je commando training :wink:
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

ikzelf heb nie gereden in Oostrozebeke maar gisteren toen we het één en het ander aan het voorbereiden waren voor onze tocht is er met véél lof over deze tt gesproken !! ene van de betere tochten die ze dit jaar reden =D>

vanwege de raketmannen CHAPEAU volgend jaar proberen we daar massaal naartoe te komen
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Zo,het filmpke is overgezet op dvd.
Morgen alles overhandigen aan het produktiehuis "Traxer de woestijnvis"
en dan hopen dat alles zo vlug mogelijk nog ne keer online komt zodat we deze topic een jaartje kunnen opbergen
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

slijkcrosserke wrote:Nog ne keer bedankt voor de foto's en de filmkes é moustache.
Der was meer slijk te bespeuren op uwe tenu dan op die van sommige bikers :roll:
Kan iemand mij zeggen op welke link het filmpje kan vinden [-o<
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

martin b. wrote:
slijkcrosserke wrote:Nog ne keer bedankt voor de foto's en de filmkes é moustache.
Kan iemand mij zeggen op welke link het filmpje kan vinden [-o<
Martin B:Filmpke is voorlopig nog niet terug te vinden.
Hou deze week nog eens goed deze topic in de gaten want het zou zo vlug als mogelijk moeten verschijnen.Het bevat namelijk 2 filmpkes (1 van Traxer en 1 van Moustache) die zal samengesmolten worden tot 1 prachtig geheel.Traxer is de man die ervoor zou moeten zorgen!!!
Post Reply