Ik neem mijn broerke mee, susXT ging ook mee. En enkele kameraden zouden ook meegaan.....Remmenlos wrote:Denk dat we om 8.30 zullen gaan vertrekken in As . Met wie ga jij er naar toe ? Hoe zit het hier met de hoogtemeters . Hoop wel dat er buiten de terril nog iets te klimmen valt he en een paar single trackskes zouden ook niet slecht zijn heendorfin wrote:Wij rijden wel al eens vaker samen ja.Remmenlos wrote:Hey Wimbeest en Endorfin en Susxt rijden jullie vaker samen ?? Zie dat jullie allemaal van in de buurt zijn . Ik rij meestal samen met nog een vriend maar dat is eigenlijk een beetje saai . Mss dat we eens samen moeten gaan rijden . Tis maar een voorstel he . Hoe oud zijn jullie en aan welk tempo rijden jullie .
21j en tempo, da maakt mij niet uit, ik pas me aan.
Nemen we donderdag 9u daar ?
1 November 2007 TT AS
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- endorfin
- Mountainbiker
- TitaTovenaar
- Mountainbiker
Post by TitaTovenaar »
ben vandaag nog op de terrils geweest.
Ze lagen er goed bij
winterslag tot juist onder de top gereden
waterschei half ongeveer, meer langs de berg gereden
hopen dat het droog blijft nu
Ze lagen er goed bij
winterslag tot juist onder de top gereden
waterschei half ongeveer, meer langs de berg gereden
hopen dat het droog blijft nu
Endorfin en Susxt Hoe ga ik jullie herkennen de donderdag ???
In welk outfit rijden jullie ?
Wij komen van Maasmechelen en denk dat we met de fiets komen dus zullen al opgewarmd zijn eer dat we er aan komen
.
Wij rijden met een geel outfit met reclame van Hörmann
.
Vandaag nog mijn deraileur afgebroken bij afdaling van terril Maasvallei in lanklaar .
Grtzzzz
In welk outfit rijden jullie ?
Wij komen van Maasmechelen en denk dat we met de fiets komen dus zullen al opgewarmd zijn eer dat we er aan komen
Wij rijden met een geel outfit met reclame van Hörmann
Vandaag nog mijn deraileur afgebroken bij afdaling van terril Maasvallei in lanklaar .
Grtzzzz