02/11/07 Gruitrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
woozzy55
Mountainbiker

Post by woozzy55 »

gf biker, iedereen maakt al wel eens een foutje, niet waar.
of gij misschien niet ?
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

woozzy55 wrote:gf biker, iedereen maakt al wel eens een foutje, niet waar.
of gij misschien niet ?
Yep zeker weten :lol: :lol: ge moet u niet direkt aangevallen voelen hé #-o mag er u toch nog wel op wijzen hoop ik :-? :wink:
Granny
Mountainbiker

Post by Granny »

de bossen van Gruitrode en omstreken wil ik ook wel eens nader leren kennen: ik zal er dus zijn;
Josss
Mountainbiker

Post by Josss »

woozzy 55 schreef:
wij doen normaal altijd maar de 40 km , maar wij (mijn zoon en ik) zouden hier de 55 km eens willen proberen.
zwaar parcours ? sterk heuvelachtig ? is deze tt te vergelijken met het parcours van de tt van opoeteren ?
Deze TT volgt gedurende ongeveer 6 km ongeveer hetzelfde parcours als die van Opoeteren en is voor de rest helemaal anders :
De inrichter van Opoeteren heeft op dit stuk van 6 km een prachtige zeer technische en moeilijke singeltrack laten liggen waarschijnlijk wegens de moeilijkheidsgraad.
Deze singeltrack zit wel in ons parcours doch wordt aangeduid met een bordje " enkel ervaren MTB'ers" : dit bordje wordt geplaatst om op die manier opstoppingen op dit stuk te vermijden: deze singeltrack wordt u voor de wielen geschoven na ongeveer 20 km ( op de route 40 en 55 km)
Voor het overige is dit parcours niet te onderschatten en de 40 en 55 km zijn ronduit zwaar ( zie eerder aangegeven hoogteverschillen) : Ietwat op reserve rijden is dus aan te raden.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Hier ga ik aanwezig zijn.... Frenske?
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Josss wrote:woozzy 55 schreef:
wij doen normaal altijd maar de 40 km , maar wij (mijn zoon en ik) zouden hier de 55 km eens willen proberen.
zwaar parcours ? sterk heuvelachtig ? is deze tt te vergelijken met het parcours van de tt van opoeteren ?
Deze TT volgt gedurende ongeveer 6 km ongeveer hetzelfde parcours als die van Opoeteren en is voor de rest helemaal anders :
De inrichter van Opoeteren heeft op dit stuk van 6 km een prachtige zeer technische en moeilijke singeltrack laten liggen waarschijnlijk wegens de moeilijkheidsgraad.
Deze singeltrack zit wel in ons parcours doch wordt aangeduid met een bordje " enkel ervaren MTB'ers" : dit bordje wordt geplaatst om op die manier opstoppingen op dit stuk te vermijden: deze singeltrack wordt u voor de wielen geschoven na ongeveer 20 km ( op de route 40 en 55 km)
Voor het overige is dit parcours niet te onderschatten en de 40 en 55 km zijn ronduit zwaar ( zie eerder aangegeven hoogteverschillen) : Ietwat op reserve rijden is dus aan te raden.
Een reden meer om af te komen. :wink:
pepper
Mountainbiker

Post by pepper »

In het verleden de TT van Opitter altijd prachtig gevonden : volgens de info hier wordt het nu nog beter :ik zal er zeker zijn
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Deze herder zakt ook af naar Gruitrode... :wink:
Josss
Mountainbiker

Post by Josss »

herder Alex schreef ;
Deze herder zakt ook af naar Gruitrode...
Opgepast voor diegenen die hun GPS gebruiken om naar het voetbalterrein Nevok te rijden : komende vanuit Opglabbeek zal de GPS u vermoedelijk één km voor de rotonde te Gruitrode , rechtsaf leiden de groenstraat in : als je dit doet , geraak je maar tot 250m van het voetbalveld omdat de weg daar afgesloten is voor doorgaand autoverkeer.
Iedereen kan het best rijden tot aan de rotonde te Gruitrode en van daaruit de helgele bordjes MTB-tocht volgen ( voetbalplein ligt ongeveer 1,5 km van het centrum)
Rotonde , dan richting Opoeteren , na 50 m rechtsaf ( royerstraat ) , einde van deze straat kom je in de groenstraat, linksaf en je bent er.
woozzy55
Mountainbiker

Post by woozzy55 »

Ik las vandaag in Gazet van Antwerpen dat er een 55 en 60 km parcour is.
heeft deze dan meer dan 1 bevoorrading ? kost dit meer aan inschrijvingsgeld ?
Post Reply