1 November 2007 TT AS

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

endorfin wrote:Spreken we daar anders af ?
Fietsen we in groep, kunnen we weer wat zeveren :-D
Ja graag eigenlijk. Tegen dan is fiets weer geupdate met ander cassette en trapas. Dan zou ie normaal weer soepel moeten bollen :-D.
Tovaco
Mountainbiker

Post by Tovaco »

Als het geen str*** regent, ben ik er ook. Maar laat mijn bescheiden tempo (na twee weken verplichte rust...) jullie niet afremmen. Ik bol hem wel op mijn eigen ritme!

In den après zal ik dan weer wel kunnen volgen normaal gezien...
TitaTovenaar
Mountainbiker

Post by TitaTovenaar »

ik ga ook gaan. is 5min van mijn thuis.
Vader moet de route gaan uitpijlen (wielertoeristen (WTC))
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

Hey Wimbeest en Endorfin en Susxt rijden jullie vaker samen ?? Zie dat jullie allemaal van in de buurt zijn . Ik rij meestal samen met nog een vriend maar dat is eigenlijk een beetje saai . Mss dat we eens samen moeten gaan rijden . Tis maar een voorstel he . Hoe oud zijn jullie en aan welk tempo rijden jullie .
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Remmenlos wrote:Hey Wimbeest en Endorfin en Susxt rijden jullie vaker samen ?? Zie dat jullie allemaal van in de buurt zijn . Ik rij meestal samen met nog een vriend maar dat is eigenlijk een beetje saai . Mss dat we eens samen moeten gaan rijden . Tis maar een voorstel he . Hoe oud zijn jullie en aan welk tempo rijden jullie .
Wij rijden wel al eens vaker samen ja.
21j en tempo, da maakt mij niet uit, ik pas me aan.

Nemen we donderdag 9u daar ?
xtremebiker
Mountainbiker

toertocht as

Post by xtremebiker »

Iieder jaar als de tourtocht van As door gaat doet het me pijn . Als je ziet wat er van de roemruchte tocht van weleer over blijft . Zou deze tocht in haar oorspronkelijke staat niet meer vooreen keer terug ingericht kunnen worden ?
plonsita
Mountainbiker

Post by plonsita »

Als je wilt, kunnen we hem gewoon in het geniep doen ;)
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Inderdaad, kan elke dag gedaan worden hé.
Maar ge moet gaan voor de sfeer hé, en af en toe eens te kloppen op ne WT :lol:
8-[
Remmenlos
Mountainbiker

Re: toertocht as

Post by Remmenlos »

xtremebiker wrote:Iieder jaar als de tourtocht van As door gaat doet het me pijn . Als je ziet wat er van de roemruchte tocht van weleer over blijft . Zou deze tocht in haar oorspronkelijke staat niet meer vooreen keer terug ingericht kunnen worden ?
Hoe was die tocht dan voordien of de andere jaren . Heb hem vorig jaar gereden maar kan em eigenlijk niet meer zo goed herinneren . Weet alleen nog dat de terril van waterschei erbij zit alé dat hoop ik toch in ieder geval . Maar ja dat had ik vorige week in houthalen ook gehoop =P~ t dat de terril erbij zou zitten maar het was zo plat als een platvis haha.
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

endorfin wrote:
Remmenlos wrote:Hey Wimbeest en Endorfin en Susxt rijden jullie vaker samen ?? Zie dat jullie allemaal van in de buurt zijn . Ik rij meestal samen met nog een vriend maar dat is eigenlijk een beetje saai . Mss dat we eens samen moeten gaan rijden . Tis maar een voorstel he . Hoe oud zijn jullie en aan welk tempo rijden jullie .
Wij rijden wel al eens vaker samen ja.
21j en tempo, da maakt mij niet uit, ik pas me aan.

Nemen we donderdag 9u daar ?
Denk dat we om 8.30 zullen gaan vertrekken in As . Met wie ga jij er naar toe ? Hoe zit het hier met de hoogtemeters . Hoop wel dat er buiten de terril nog iets te klimmen valt he en een paar single trackskes zouden ook niet slecht zijn he
Post Reply