04/11/07 Amougies

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ice Cube
Mountainbiker

Post by Ice Cube »

Als "enfant du pays" kom ik zeker ook langs met een paar compagnions.
Mijn MTB is trouwens binnen bij Morjean voor onderhoud een daar heb ik reeds een affiche gezien van de tocht :wink:
Tot ziens.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

count me in! :wink:
B.ART
Mountainbiker

Post by B.ART »

heb deze al een paar keer gereden , 8) en ga dit jaar ook niet overslaan [-o< allé hoop ik toch?
Is tamelijk zwaar , maar als je niet afziet heb je ook niet gereden hé :lol:
Zeker doen ,
Tot dan vrienden :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Archie,voor het zoveelste jaar op rij moet ik weer passen voor deze tt.Het lijkt mij maar niet te lukken.
(De reden is u al bekend en hopelijk hebt ge begrip voor deze omstandigheden)
Maar ik zal zorgen dat ik dit jaar wel op de lijst van de inschrijvingen sta.
Pepeetje en Chris moeten daarvoor zorgen.

Veel kan ik dus niet zeggen over deze tt alleen maar dat ik er al veel heb horen mee boffen.Een heel mooie,met alles erop en eraan.

Spijtig dat die nog niet op mijn palmares staat.Volgend jaar misschien meer geluk.

Misschien nog dit : De choufkes hebben hun tt gepland op 2 november 2008,dus [-o< [-o< [-o<
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

veeteeteetje wrote:Archie,voor het zoveelste jaar op rij moet ik weer passen voor deze tt.Het lijkt mij maar niet te lukken.
(De reden is u al bekend en hopelijk hebt ge begrip voor deze omstandigheden)
wij kennen de reden maar al te goed, ge geraakt gewoon nie boven op diene kluis :^o

Bij leven en welzijn zullen wij hier wel aanwezig zijn, en dit reeds voor het 6de of 7de jaar op rij. Zeer mooie, maar zware tocht. Ik weet na al die jaren nog steeds niet hoeveel keer ze ons diene kluis laten beklimmen, in ieder geval jaarlijks zie je de laatste 15km de een na de ander sterven. En toch blijven ze ieder jaar opnieuw terugkeren.
Dees jaar iets minder hoogtemeters , maar meer offroad in de walen. Weet eigenlijk nog niet of ik dit moet toejuichen of niet.
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

cowboy peter wrote:Dees jaar iets minder hoogtemeters , maar meer offroad in de walen. Weet eigenlijk nog niet of ik dit moet toejuichen of niet.
Ik denk door de opbouw van het parcours dat er ondanks de mindere htm er opnieuw veel lijken gaan toekomen in de feestzaal van Amougies. Het is mischien op papier wat minder lastig maar het zou wel eens zeer veraderlijk kunnen zijn (zie Oostrozebeke).

Wat VTTje betreft : volgend jaar neem ik hem mee na Oostrozebeke, ik sluit hem 14 op en laat 'k hem los in Amougies : wedden dat hij blij zal zijn dat hij de Kluis een paar op moet.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

over hoeveel hoogtemeters spreken we hier ?? als het minder is dan vorig jaar.
Ik probeer mijne compagnon te overtuigen om ook es naar daar af te zakken maar het zal een zwaar discussie zijn denk ik.

Massini 8)
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

vorig jaar niet kunnen deelnemen door omstandigheden maar dit jaar ben ik zeker terug op post
waarschijnlijk zal ik terug moederziel alleen deelnemen want met mijn andere medebikers ist altijd iets(den 1 is altijd ziek ,den andere kan niet meer mee nog nen anderen mag nie meer van zijn tang enzz)
enfin....
ik weet dat archie bunker ook altijd veel energie steekt in zijn parkoeruitbouw alleen hoop ik dat de weergoden hem goedgezind zijn want ik ken de vlakkere omgeving van amougie en er kunnen idd lijken toekomen in het zaaltje nabij de kerk
tot inden bocht l
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

cowboy peter wrote:
veeteeteetje wrote:
wij kennen de reden maar al te goed, ge geraakt gewoon nie boven op diene kluis :^o
Zorg gij eerst maar dat ge uw goede beentje terug vind deze winter of ge zou wel eens de rode lantaarn kunnen worden.

Nie boven geraken op de Kluis???
Ik neem u op uw woord!!!!
rudy coolens
Mountainbiker

Straffen toebak!

Post by rudy coolens »

Is een heel mooie toertocht met een hoge lastigheidsgraad, zeker de lange afstand, zeker een beetje reserve inbouwen in het begin want ik zie ieder jaar, zal nu de vijfde keer zijn dat ik meerij, mannen aan de kant staan die de man met de hamer tegen gekomen zijn!
Post Reply