Dat is te zien aan uwe nieuwen avatar.
Heb trouwens van iemand de opmerking gekregen achteraf dat ik dat bordje daar niet meer mag plaatsen.Ik moet het veranderen in "afzien".
Tja,was om te lachen dat hij het zei want is gewoon van op de weg te rijden.
AMG : als ge naar mijn onderschrift kijkt ziet ge hoeveel deelnemers er waren.Had het al ne keer gepost,maar ja,we zitten weeral 5 pagina's verder.
laat maar t was hier wel wree druk op deze topic!fantastische tocht daar was tijd ingestoken man!maar mé plezier dat maakt het toch nog leuk om zoiets te organizeren.we hebben er al enkele tt 's opzitten in de streek maar deze stak er ruim bovenuit,volgend jaar zijn we weer van de partij!Een dikke proficiat aan de inrichters!!!
Amai, chapeau aan VTT'tje en volledige crew voor het uitstippelen van deze prachtige tocht in Oostrozebeke. ..... ...
Mega rit met enooooorm veel mooie off-road paadjes. Toffe, technische stukken bos en pittig crossparcours. Kortom alles zat erin, 't was gewoon AF !
Ge zag dat het mega veel werk heeft gekost om dit te verwezenlijken !
Voor organisatie niets dan lof (enorm mooi parcours, bepijling overal meer dan in orde, bevoorrading, locatie,....)
'k Zou zeggen doe zo verder en tot volgend jaar !
PS: Ben benieuwd naar filmpje. (Hopelijk staat mijn ferme g*d*erd***mme der niet op van tijdens het crossparcours )
Sorry Vtt en de rest van de organisatie voor de late post.
Ik wou iedereen die inspanningen heeft geleverd nog eens bedanken.
afgezien, genoten, gelachen, gezweet, gestoemped,...
Het ene deed al wa meer zeer dan het andere mo achteraf toch moeten bekenen
dat ik vooral moets bekomen van een ferm "MTB-orgasme"
De toch was gewoon af en op zo'n niveau dat ne mens bijna de zalige tochten in het noorden van Frankrijk zou gaan vergeten.
Groot is dan ook mijn vreugde als ik hoor dat den cowboy voor volgend jaar alweer plannen heeft (net als Vtt-tje)