Welke MTB schoenen heb jij?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Rattaplan
Mountainbiker

Post by Rattaplan »

Rijdt enkel MTB in de winter en heb toch regelmatig last van koude voeten. Heb me daarom een paar Northwave - Celsius aangeschaft. Niet de goedkoopste maar ben er wel tevreden van.

Image
StAkKe
Mountainbiker

Post by StAkKe »

Specialized BG Sport
Image
roel63
Mountainbiker

Post by roel63 »

Rijdt zelf met Shimano SH-M075.

Ben er heel tevreden over! Prijs kwaliteit!

Image
De_sprinter
Mountainbiker

Post by De_sprinter »

roel63 wrote:Rijdt zelf met Shimano SH-M075.

Ben er heel tevreden over! Prijs kwaliteit!

Image
IK heb daarjuist dezelfde gekocht :wink:
Pelep
Mountainbiker

Post by Pelep »

Daarnet de limited white edition gekocht van de SH-M075, pedalen erbij gekregen voor 1 Eur....

http://www.shimano-benelux.com/publish/ ... /M075.html
Bikefan
Mountainbiker
Location: Nu een carbon Trek met tubelessbanden, dit is top!!

Post by Bikefan »

Rattaplan wrote:Rijdt enkel MTB in de winter en heb toch regelmatig last van koude voeten. Heb me daarom een paar Northwave - Celsius aangeschaft. Niet de goedkoopste maar ben er wel tevreden van.

Image
Tevreden of heel tevreden? Ik heb ze mij ook gekocht met Nortwave Thermolite kousen (of iets dergelijks), en dat ging heel goed. Toch had ik gisteravond (bij 11 of 12°) aan het einde van mij 40km rit toch weer een begin van koude voeten. [-X
't Was in elk geval veel beter dan mijn spd-ers van Shimano waarmee ik in de zomer rijdt.
Voor mij blijven koude voeten dus toch een probleemke. En mijn Sealkinz kousen kon ik met geen mogelijkheid in die schoenen proppen.
Nog harder trappen zeker?
:-)
LOCCO
Mountainbiker

Post by LOCCO »

Sidi Dragon SRS

super schoentje kost alleen wel wat :-)
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

ik heb nu de NW kaiman, maar nu begint dat wel koud te worden :roll:
heeft trouwens iemand (waarschijnlijk eerder downhillers..) de shimano dx mp66???
ik zou er mij eventueel zo'n willen aanschaffen :bounce:
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

Bikefan wrote:
Rattaplan wrote:Rijdt enkel MTB in de winter en heb toch regelmatig last van koude voeten. Heb me daarom een paar Northwave - Celsius aangeschaft. Niet de goedkoopste maar ben er wel tevreden van.

Image
Tevreden of heel tevreden? Ik heb ze mij ook gekocht met Nortwave Thermolite kousen (of iets dergelijks), en dat ging heel goed. Toch had ik gisteravond (bij 11 of 12°) aan het einde van mij 40km rit toch weer een begin van koude voeten. [-X
't Was in elk geval veel beter dan mijn spd-ers van Shimano waarmee ik in de zomer rijdt.
Voor mij blijven koude voeten dus toch een probleemke. En mijn Sealkinz kousen kon ik met geen mogelijkheid in die schoenen proppen.
Nog harder trappen zeker?
:-)
ik heb ze ook van vandaag, degelijke schoenen ja, komt niks door =D>
Dep
Mountainbiker

Post by Dep »

Heb mij zopas nieuwe shimano winterschoenen (MW02) laten leveren doch ze blijken mij een maatje te klein uit te vallen, iemand geinteresseerd in overname?
Post Reply