1/11/2007. aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- modderduivel
- Mountainbiker
Post by modderduivel »
toertocht gaat niet door volgens mij.
heb een paar weken geleden met een van de organisators gepraat en die vertelde toen dat het ni door ging omdat ze niet de nodige toelatingen kregen om te rijden waar ze wilden.
en om dan niet hetzelfde als verleden jaar voor te hebben , hebben ze maar beslist om niet te organiseren dit jaar.
heb een paar weken geleden met een van de organisators gepraat en die vertelde toen dat het ni door ging omdat ze niet de nodige toelatingen kregen om te rijden waar ze wilden.
en om dan niet hetzelfde als verleden jaar voor te hebben , hebben ze maar beslist om niet te organiseren dit jaar.
- g-works
- Mountainbiker
als er iemand hier een officiele bevestiging heefd dat deze TT niet doorgaat moeten ze hem uit de on-line kalender schrappen, voor mensen die het forum niet lezen is het wel van belang , ze staan allemaal in Aarschot, en geen TT te bespeuren.
Ik heb het zelf al ooit meegemaakt, en het is zeker niet leuk
in de mtb-kalender staat toch steeds een infotelefoonnummer, misschien eerst ns contacteren dusg-works wrote:als er iemand hier een officiele bevestiging heefd dat deze TT niet doorgaat moeten ze hem uit de on-line kalender schrappen, voor mensen die het forum niet lezen is het wel van belang , ze staan allemaal in Aarschot, en geen TT te bespeuren.