Mijn nieuwe aanwinsten...

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Net terug thuis van de movingstore, en ik heb meer mee dan gepland :-D
Nieuwe Hope Floating discs, want er was één geplooid, wel in het rood, assortie met mijn fiets! ;)
Image
Nieuwe Hope snelspanners omdat mijn wiel loskwam tijdens het remmen, en assortie met fietskleur!
Image
En een nieuw buitenblad en middenblad van Stronglight!
Image
Nie zo speciaal gerief dus
En kwas nog aan het twijfelen voor pedalen van eggbeater, maar ze zijn zo duur é, en je kan ze niet regelen . . .
Welke zijn beter, de eggbeater c of de eggbeater sl?
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Tune AC14

Image

Tune Bobo

Image
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

@Ing.frag. : Ik hoop dat het meevalt deze Stronglights want mijn persoonlijke ervaring en deze van medebikers is niet echt schitterend te noemen.
Sp33dFr34k
Mountainbiker

Post by Sp33dFr34k »

@Ing.Frag: de Eggbeater SL! Te krijgen voor rond de €75.
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Dr.Gonzo wrote:@Ing.frag. : Ik hoop dat het meevalt deze Stronglights want mijn persoonlijke ervaring en deze van medebikers is niet echt schitterend te noemen.
Ah oei, dat is het eerste dak daar van hoor, ze zeiden mij da ceramische beter waren, welke raden jullie dan aan? voor de volgende keer?
Sp33dFr34k wrote:@Ing.Frag: de Eggbeater SL! Te krijgen voor rond de €75.
Te verkrijgen op bikesport.be voor 66 euro (+nog verzendingskosten)
mtb_jonas
Mountainbiker

Post by mtb_jonas »

ik heb een fietslichtje gemaakt , en ik moet zegen dat dit nog een fel ding is , ik heb eens rondgekeken en als ik dit kant en klaar heb gekocht zou dit me +- 100€ hebben gekost , wel nu dit heeft me een goede 40€ gekost , natuurlijk ziet het er niet zo blits ui maar dat telt niet voor me

Image
Image
Image
Image
Image
Image

ik heb er wel een dimmer ingestoken zodat ik mijn batterij kan sparen , op volle sterkte kan ze 6 uur branden (in theorie ) , en ook omdat het zeer fel is voor langs de gewone weg
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

vandaag wieltjes webbebracht voor winterjasjes: Nobby Nic 1.8, dit ism Notubes Yellowtape & latex!!

grtz

Nico
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

mtb_jonas wrote:ik heb er wel een dimmer ingestoken zodat ik mijn batterij kan sparen , op volle sterkte kan ze 6 uur branden (in theorie ) , en ook omdat het zeer fel is voor langs de gewone weg
Ik denk dat je met een dimmer evenveel zal blijven verbruiken. De weerstand zal de energie blijven 'opvreten'.
mtb_jonas
Mountainbiker

Post by mtb_jonas »

ik werk zonder een weerstand om te dimmen , normaal een led kan je niet dimmen met weerstanden want dan heb je kleur verlies, ik dim met een pwm , dwz , ik verander telkens het aantal keer tijd dat de led aan is per sec bv , als hij op een freq van 50hz werkt , dus een periode van 20ms , dan zal hij op de midden stand 10 ms branden om een van de laagste standen 3 ms branden , maar omdat je oog zo traag is zie je dit niet en denk je dat het lichtgedimd is , normaal en de zwaarste stand verbruikt de led 0.7A en op de zwakste stand die goed zicht baar is 0.2 A dus 0.5 A scheelt veel hoor

grtzzzz
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Goed gezien! =D>
Post Reply