schoon tochtke. (tof parcours, goede afpijling) Enkel een kleine overrompeling bij de bevoorrading.
Na de bevoorrading herkende ik veel stukken van mijn zomerritjes op woensdag vertrekkende uit Rotselaar met een aantal bikers die er de streek goed kennen.
Toch weer in geslaagd nog eens plat te rijden (vorig WE de achterband, nu de voorband); twas al weer bijna een jaar geleden.
mooie tocht goede afpijling ik ben om half 10 vertrokken aan sporthal en op een slecht uur aan bevoorrading gekomen denk ik er lag nog 1 centwafeltje niet dat ik van die koekjes eet maar de appelsienen waren ook op en dat lust ik wel. er was nog veel sportdrank aanwezig. voor de rest was alles dik in orde
mooie tocht goede afpijling ik ben om half 10 vertrokken aan sporthal en op een slecht uur aan bevoorrading gekomen denk ik er lag nog 1 centwafeltje niet dat ik van die koekjes eet maar de appelsienen waren ook op en dat lust ik wel. er was nog veel sportdrank aanwezig. voor de rest was alles dik in orde
Samen met lucienne22 deze tocht gereden.
Zeer mooie en leuke tocht waar een beetje van alles inzat. Zaten enkele mooie singletracks tussen.
Na de bevoorrading zat er wel naar mijn gevoel +/- 40% dezelfde stukken in als de TT van Tremelo van vorige week maar ons hoor je niet klagen want dit blijven zeer mooie stukken om te rijden
Staat met stip genoteerd om volgend jaar opnieuw te rijden, een aanrader