Ja graag eigenlijk. Tegen dan is fiets weer geupdate met ander cassette en trapas. Dan zou ie normaal weer soepel moeten bollenendorfin wrote:Spreken we daar anders af ?
Fietsen we in groep, kunnen we weer wat zeveren
1 November 2007 TT AS
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- TitaTovenaar
- Mountainbiker
Post by TitaTovenaar »
ik ga ook gaan. is 5min van mijn thuis.
Vader moet de route gaan uitpijlen (wielertoeristen (WTC))
Vader moet de route gaan uitpijlen (wielertoeristen (WTC))
Hey Wimbeest en Endorfin en Susxt rijden jullie vaker samen ?? Zie dat jullie allemaal van in de buurt zijn . Ik rij meestal samen met nog een vriend maar dat is eigenlijk een beetje saai . Mss dat we eens samen moeten gaan rijden . Tis maar een voorstel he . Hoe oud zijn jullie en aan welk tempo rijden jullie .
- endorfin
- Mountainbiker
Wij rijden wel al eens vaker samen ja.Remmenlos wrote:Hey Wimbeest en Endorfin en Susxt rijden jullie vaker samen ?? Zie dat jullie allemaal van in de buurt zijn . Ik rij meestal samen met nog een vriend maar dat is eigenlijk een beetje saai . Mss dat we eens samen moeten gaan rijden . Tis maar een voorstel he . Hoe oud zijn jullie en aan welk tempo rijden jullie .
21j en tempo, da maakt mij niet uit, ik pas me aan.
Nemen we donderdag 9u daar ?
- xtremebiker
- Mountainbiker
toertocht as
Post by xtremebiker »
Iieder jaar als de tourtocht van As door gaat doet het me pijn . Als je ziet wat er van de roemruchte tocht van weleer over blijft . Zou deze tocht in haar oorspronkelijke staat niet meer vooreen keer terug ingericht kunnen worden ?
Re: toertocht as
Hoe was die tocht dan voordien of de andere jaren . Heb hem vorig jaar gereden maar kan em eigenlijk niet meer zo goed herinneren . Weet alleen nog dat de terril van waterschei erbij zit alé dat hoop ik toch in ieder geval . Maar ja dat had ik vorige week in houthalen ook gehoopxtremebiker wrote:Iieder jaar als de tourtocht van As door gaat doet het me pijn . Als je ziet wat er van de roemruchte tocht van weleer over blijft . Zou deze tocht in haar oorspronkelijke staat niet meer vooreen keer terug ingericht kunnen worden ?
Denk dat we om 8.30 zullen gaan vertrekken in As . Met wie ga jij er naar toe ? Hoe zit het hier met de hoogtemeters . Hoop wel dat er buiten de terril nog iets te klimmen valt he en een paar single trackskes zouden ook niet slecht zijn heendorfin wrote:Wij rijden wel al eens vaker samen ja.Remmenlos wrote:Hey Wimbeest en Endorfin en Susxt rijden jullie vaker samen ?? Zie dat jullie allemaal van in de buurt zijn . Ik rij meestal samen met nog een vriend maar dat is eigenlijk een beetje saai . Mss dat we eens samen moeten gaan rijden . Tis maar een voorstel he . Hoe oud zijn jullie en aan welk tempo rijden jullie .
21j en tempo, da maakt mij niet uit, ik pas me aan.
Nemen we donderdag 9u daar ?