21/10/07 Ruddervoorde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stoempe
Mountainbiker

vtt tocht rudderevoordee

Post by stoempe »

Proficiat met deze vtt tocht;Jammer dat we ons moesten wassen met water gevulde emmers
stoempe
Mountainbiker

vtt tocht ruddervoorde

Post by stoempe »

ik bedoel natuurlijk ruddervoorde (grapje)
dickino
Mountainbiker

jubileumrit

Post by dickino »

Hallo,

Zondagmorgen rond 9u00 gestart om de 43 km te doen met een kleine bende. Het was al de 8e keer !!! Het is en blijft een mooie rit. Jammer van de emmers maar ik heb me thuis gewassen ( 1,5 km van thuis ).
De 43 vond ik te weinig .... daarom heb ik de kleine tour nog eens gereden. Zo had ik ook 2 bevooradingen :P

Alvast tot volgend jaar ...
Rik
Mountainbiker

Post by Rik »

Gelukkig waren de emmers met water gevuld stoempke
ap
Mountainbiker

Post by ap »

Jups

Aan al wie de bevoorrading niet gevonden heeft: een beetje trager rijden! Dan ga je de pijl (ongeveer een vierkante meter groot) niet over het hoofd zien!!!!
Het was op dezelfde plaats als andere jaren, maar je kwam van een andere kant aangereden.

Het Waaroostpark was er inderdaad (en jammer genoeg) niet meer bij. Reden: hiervoor moet je een goeie 150 meter over privéterrein. De eigenaar geeft geen toestemming om de dreef te gebruiken en een andere toegangsweg is er niet. De A17 gooit roet in het eten.
Dubbel rijden (met alle problemen vandien) doen we uit principe niet, dat laten we over aan andere tochten in de streek...
Er wordt gesleuteld aan een oplossing voor volgend jaar.

Ik ben aan het verbouwen. Wil die persoon die denkt dat je met die halve euro extra inschrijvingsgeld de nodige douches kunt installeren voor 1200 deelnemers eens contact met me opnemen? Ik heb er zelf maar twee nodig, dat wordt een mooie besparing!

Verder waren jullie dit keer met 1238, een mooi aantal voor (een toch wel frisse) zondagvoormiddag.

Bedankt voor de aanwezigheid en hopelijk tot volgend jaar.
Het parcours zal (minstens) even mooi zijn.
Het bier zal nog altijd schuimen.
We proberen te zorgen voor bassins met een gouden randje en champagne ipv water.

grtzz
AP
lefke
Mountainbiker

Post by lefke »

@ap: ik bedoelde het zo slecht niet als dat het misschien overkwam. En ik verwacht ook geen douche zoals bij ons thuis natuurlijk. Misschien kan je inspiratie opdoen bij andere toertochten waar soms ook niet direct douche mogelijkheden zijn. Maar toch wordt een systeem uitgewerkt met bv. een 6-tal douchekoppen via een simpele leiding.
Hoe vaak moeten we ons niet douchen in een partytent of legertent?
ap
Mountainbiker

Post by ap »

@lefke (+alle anderen die zich graag iets comfortabeler willen douchen):

We zullen voor volgend jaar eens kijken of daaraan iets kan gedaan worden! We zitten daar wat verveeld met de ruimte, maar misschien is er wel iets op te vinden.

Wat die halve euro betreft...
Ik weet ook niet juist hoe dat in mekaar zit. Normaal is het bij WBV toch twee euro? Of was den delegee nog niet nuchter van de dag voordien?

Hopelijk heb je - ondanks de wasbeurt anno 1950 - toch genoten van de tocht, want uiteindelijk is dat toch het belangrijkste, nietwaar?
Als ik mag kiezen tussen een mooi parcours met een klotedouche of omgekeerd, dan is de keuze snel gemaakt.
Maar verder heb je wel gelijk natuurlijk.

grtzzz
AP
Rik
Mountainbiker

Post by Rik »

op de triatlon in Brugge had het leger douches geplaatst. Vrachtwagen 6 douches in het midden generator voor het warme water. Goed gevonden. Misschien eens vragen aan Flahaut, die is blijkbaar ondertussen thuis van zijn laatste tripje
bart boskanter
Mountainbiker

Post by bart boskanter »

Hallo, heeft niemand een paar fietsschoenen gezien: groen, merk: sportfull. Heb ze waarschijnlijk vergeten in de "douches", vind ze nergens meer.

Groeten
Post Reply