Met de fiets naar het werk ...
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
http://www.sigmasport.com/en/produkte/b ... kt=detailspt3r wrote:@streets: kan je wat meer info geven over die helm lamp?
ik heb zo een systeem van sigma (met een 2de batterij, nadat ze mijn eerste lampje hebben gepikt, zonder de batterij mee te nemen)( dan heb ik een 2de sigma set gekocht nl den dezen)
Dus nu heb het 5 watt lampje op het stuur, met daar een batterij bij, en het 10 watt lampje op de helm (het stukje om op de helm vast te maken zit bij de set, met een bijgeleverd verlangdraadje)). met een batterij in de achterzak.
bij de set steekt ook een spiltter, zodat je de 2 lichtje op één batterij kan aansluiten, maar dan verminder je de duurtijd van het licht.
zo rij ik regelmatig doorheen het laarbeekbos huiswaarts, door den donkeren.
het enige moment dat het wat tegenvalt is meestal na de qualitychecq van de leffe
Streets
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
hrhrB-artiest wrote:Ik was om 6u45 vertrokkenStreets wrote:harde kerelB-artiest wrote:Awel ik ben vandaag met korte broek gereden.
hoe laat vertrek jij.?
wel een verschilletjes tussen 7u en 8u, in temperatuur
Streets![]()
Vandaag wel met lange broek gereden, was toch nog wat frisser
hehe
ik denk vandaag iedereen
Streets