@allen, en aan het aftellen naar zondag? zie er al serieus naar uit
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Deere Power
- Mountainbiker
Post by Deere Power »
@Mojobiker.
Ik zal mijn best doen om er te zijn, normaal gezien 90% kans dat ik er ben...
Kan ik je ergens bereiken moest het niet doorgaan?
Dat je daar niet staat zoals ik verleden week?
Peter
Peter
Mocht je zin hebben om zondag a.s. mee te rijden met ons, we verzorgen namelijk een privé TT te Opwijk. Afspraak 8.00uur aan Hof ten Hemelrijck.Deere Power wrote:@Mojobiker.
Peter
Den après is voorzien rond 11u30
Feel free and be there.
grtz Mitch
- Deere Power
- Mountainbiker
Post by Deere Power »
OK als het niet lukt dan post ik het wel.
@ Mitch, het zou kunnen dat ik zondag mee kom rijden, zit wel in het mais seizoen dus veel uurkes op den traktor... Indien ik kom, mag ik dan nog enkele bikers meebrengen?
@ Mitch, het zou kunnen dat ik zondag mee kom rijden, zit wel in het mais seizoen dus veel uurkes op den traktor... Indien ik kom, mag ik dan nog enkele bikers meebrengen?
Met veel plezier zelfs, dit is een unieke gelegenheid om de lokale bikers uit Opwijk eens te leren kennen en de bedoeling is om vooral leute te maken, bij deze gelegenheid komen er nog bikers uit Perk die we zeer goed kennen. En sinds vorig seizoen doen we zo regelmatig eens een bijeenkomst met zen allen, is een soort verbroederingsact met een andere lokale mountainbikers.Deere Power wrote:OK als het niet lukt dan post ik het wel.
Dus aub voel U welkom